• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Patvariausios ir geriausios automatinės pavarų dėžės

pagal Andžej Biaigo
2024.09.02, 14:58
Patarimai
A A
0
Patvariausios ir geriausios automatinės pavarų dėžės m rezimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugeliui žmonių vis dar kelia nerimą automatinės pavarų dėžės ilgaamžiškumas. Neteisingai, nes rinkoje netrūksta šarvuotų automatinių pavarų dėžių, kurios nesukelia išlaidų. Viskas, ką reikia daryti, tai patikimai jas aptarnauti

Į silpniausias pavarų dėžes paprastai pradedama daug investuoti nuvažiavus 100-200 000 kilometrų. Dažnai remontas gali kainuoti tūkstančius eurų. Žinoma, daug kas priklauso nuo savininko rūpestingumo ir vairavimo stiliaus, tačiau dažniausiai kalta nepakankamai išvystyta konstrukcija, dėl kurios transmisijos komponentai greičiau susidėvi. Dar vienas svarbus šios destrukcijos veiksnys yra daugelio automobilių gamintojų politika nekeisti pavarų dėžės alyvos. Laimei, nepriklausomi techninės priežiūros centrai rekomenduoja tai daryti arba tiesiog paveda tai atlikti patiems automobilių naudotojams.

Ne visų automatinių pavarų dėžių reikėtų vengti. Yra ir tokių, kurie be didesnių gedimų nuvažiuoja šimtus tūkstančių kilometrų. Kai kurių pasiteisinusių „automatų“ rasta net populiariuose kompaktiniuose automobiliuose. Toliau pateikiame patikimas transmisijas, kurios, reguliariai keičiant alyvą ir minimaliai prižiūrint kitas priežiūros priemones (pvz., tikrinant tepalo lygį), turėtų tarnauti daugelį metų.

„5G-Tronic“ ir „7G-Tronic“ pavarų dėžės (Mercedes)

5G-Tronic ir 7G-Tronic pavarų dėžės Mercedes

Daugelio „Mercedes“ automatinių pavarų dėžių ilgaamžiškumas jau tapo legenda. Netgi lygiagrečiai siūlomos mechaninės pavarų dėžės dažnai pasirodydavo labiau linkusios į gedimus. Populiariuose youngtimeruose, tokiuose kaip 190 ir W124, montuojama automatinė pavarų dėžė 722.4. Galite nesijaudinti dėl pavarų dėžės būklės – pirmojo kapitalinio remonto jai gali prireikti tik nuvažiavus 700 000 km. Naujesniuose trikampės žvaigždės ženklu pažymėtuose automobiliuose buvo montuojamos daug modernesnės 5G-Tronic ir 7G-Tronic pavarų dėžės su valdymo elektronika, kuri pavarų perjungimo procesą pritaiko prie vairuotojo vairavimo stiliaus, taip pat leidžia pavaras rinktis rankiniu būdu. Svarbu tai, kad šios transmisijos taip pat išliko labai tvirtos – dėl nusidėvėjimo dažniausiai tekdavo apsilankyti techninės priežiūros centre. Gedimai dažniausiai atsiranda dėl to, kad nepakeičiama alyva.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Pasitaiko: „5G-Tronic“ ir „7G-Tronic“ automatines pavarų dėžes galima rasti daugumoje „Mercedes“ modelių, o kai kuriuose jos buvo siūlomos lygiagrečiai.

ZF 5 AG pavarų dėžė (Audi, BMW, VW)

ZF 5 AG pavarų dėžė Audi BMW VW

Debiutavusi dešimtojo dešimtmečio pradžioje, ši pavarų dėžė buvo skirta automobiliams su išilgai priekyje esančiu varikliu. ZF 5HP 18 buvo galima įsigyti nuo 1991 m. Ji perduodavo iki 310 Nm, todėl buvo naudojama silpnesnių variklių versijose. Kitas kraštutinumas buvo po metų debiutavusi ZF 5HP 30, perdavusi iki 560 Nm. Atotrūkį tarp jų užpildė ZF 5HP 24, sukurtas iki 440 Nm sukimo momentui, ir ZF 5HP 19 – atlaikantis 300 Nm. Žinoma, tuo variantų spektras nesibaigė – ZF parengė išvestines transmisijas, skirtas galiniais arba keturiais ratais varomiems modeliams. Pusės milijono kilometrų rida neturėtų kelti problemų.

Skaitykite  Kaip tinkamai atlikti bandomąjį važiavimą perkant automobilį

Pasitaiko: senesni BMW modeliai (pvz., E46, E39), „Jaguar XJ8“, „Range Rover“, „Porsche 911“, „Boxster“ ir „Cayman“, „Audi“ ir „Volkswagen“ su galingesniais varikliais.

ZF 6HP pavarų dėžė (Audi, BMW, Porsche, Volkswagen)

ZF 6HP pavarų dėžė Audi BMW Porsche Volkswagen

2000 m. debiutavo patobulinta 5HP transmisija. Siekiant pagerinti našumą ir sumažinti degimą, buvo pridėta viena pavara, tačiau įvairiomis konstrukcijos optimizacijomis pavyko sumažinti svorį, palyginti su pirmtaku. Taip pat buvo padidintos uždaromosios sankabos, kuri yra atsakinga už transmisijos prispaudimą siekiant sumažinti energijos nuostolius, galimybės. Visa tai pasiekta išlaikant aukštą patvarumo lygį – kartais teigiama, kad iki 2014 m. siūlyta ZF 6HP pavarų dėžė yra net labiau šarvuota nei jos įpėdinė ZF 8HP.

Pavarų dėžė ir vėl sulaukė daugybės versijų – 6HP 19, 6HP 21, 6HP 26, 6HP 28 ir 6HP 32, taip pat variantų, pritaikytų galinei arba dviašei transmisijai. Geriausias 6HP 32A variantas „Audi Q7 V12 TDI“ galėjo pasiekti 1 000 Nm, o tai, ko gero, yra geriausia rekomendacija.

Be kita ko, ZF 6HP pavarų dėžė montuojama „Audi“, „Bentley“, BMW, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Porsche“ ir „Volkswagen“ automobiliuose.

ZF 8HP pavarų dėžė (Audi, BMW, Stellantis)

ZF 8HP pavarų dėžė Audi BMW Stellantis

ZF 8HP aštuonių laipsnių pavarų dėžė debiutavo 2008 m. su BMW 760i su V12 varikliu. Tai bene geriausias įrodymas, su kokia solidžia konstrukcija turime reikalą. Dėl dviejų papildomų pavarų perdavimo skaičių, palyginti su 6HP, degalų sąnaudos sumažėjo keliais procentais, palyginti su pirmtakais. Savo ruožtu patobulinta mechanika pagerino pavarų perjungimą – pavarų dėžė gali sumažinti keliais laipsniais, praleisdama tarpinius perdavimus. Perjungimo laikas yra apie 0,2 sekundės. Taigi ZF 8HP tapo visaverčiu dvigubos sankabos pavarų dėžių „pakaitalu“. Neatsitiktinai gamintojas atsisakė dvigubos sankabos pavarų dėžės ir BMW M5 modelyje pasirinko 8HP pavarų dėžę, motyvuodamas didesniu patvarumu ir tuo pačiu geromis eksploatacinėmis savybėmis. Sukūrus papildomas ZF 8HP versijas, buvo galima perduoti iki 1 000 Nm. Dažniausiai pasitaikančios ZF 8HP pavarų dėžės problemos – trūkčiojimas perjungiant pavaras, kurį dažnai lemia nepakankamas pavarų alyvos keitimas. Pasitaiko ir valdiklio gedimų.

ZF 8HP pavarų dėžė buvo montuojama į daugelį modelių su išilgai išsidėsčiusiais varikliais, įskaitant „Audi“, BMW, „Dodge“, „Jaguar“, „Jeep“, „Land Rover“ ir „Volkswagen“.

Skaitykite  Ar tikrai svarbiausia – rida? Ką būtina žinoti perkant naudotą automobilį

Pavarų dėžė 534RFE (Jeep)

Pavarų dėžė 534RFE Jeep

Patvari automatinė pavarų dėžė, naudojama daugelyje džipų kaip vienintelė automatinė pavarų dėžė. Ši transmisija debiutavo 2001 m. „Jeep Grand Cherokee WJ“ modelyje. Vėliau ji pradėta montuoti ir kituose džipuose, taip pat „Dodge“ visureigiuose ir pikapuose bei Londono taksi automobiliuose. Pavarų dėžė persijungia labai lėtai, tačiau dėl to ji beveik nesunaikinama. Nors ji veikia sunkiasvorėse transporto priemonėse (kurios taip pat važinėja nelygiu paviršiumi), pirmasis kapitalinis remontas turėtų būti atliktas ne anksčiau kaip nuvažiavus 400 000 km.

Pasirinkti modeliai su šia transmisija: „Jeep Grand Cherokee“, „Commander“, „Wrangler“, „Dodge Dakota“, „Durango“.

Pavarų dėžė iš šeimos A (Toyota, Lexus)

Pavarų dėžė iš šeimos A Toyota Lexus A340

„Toyota“ automatinės pavarų dėžės priklauso vadinamajai A šeimai (pagal joms žymėti naudojamus kodus, pvz., A20, A30 ir t. t.). Viena pirmųjų „Toyota“ modernių A šeimos transmisijų galima laikyti A340, kuri debiutavo aštuntojo dešimtmečio pabaigoje, o jos evoliucijos buvo siūlomos iki 2015 m. A340 turėjo keturias pavaras, gimininga A350 jau turėjo penkias. A340 transmisija buvo skirta galiniais arba visais ratais varomiems automobiliams.

Būtent ši automatinė sistema iš dalies padėjo sukurti „Lexus“ prekės ženklo ir LS modelio, kuris garsėja kaip vienas patikimiausių automobilių pasaulyje, reputaciją. Nors transmisija bendradarbiauja esant didelėms apkrovoms, ji be problemų nuvažiuoja šimtus tūkstančių kilometrų. Tik nuvažiavus 300-400 000 kilometrų gali atsirasti pirmieji dangos diskų ir sandariklių nusidėvėjimo požymiai, o kapitalinis remontas atliekamas nuvažiavus dvigubai daugiau kilometrų. Vertas legendos tęsinys yra A750 ir A760 bei A960 transmisijos, kurios patenka į vėlesnes Lexus ir Toyotos kartas. Tai vienos iš nedaugelio automatinių pavarų dėžių, kurių istorijos nereikia tikrinti. Jei jos veikia, veiks dar ilgai.

Planetarinė pavarų dėžė (Toyota ir Lexus hibridai)

Planetarinė pavarų dėžė Toyota ir Lexus hibridai

Žinoma, kad bepakopės pavarų dėžės yra nepatikimos ir brangiai kainuoja jų remontas. Yra kelios šios taisyklės išimtys. Tereikia prisiminti „Subaru“ „Lineartronic“ arba „Multidrive S“ pavarų dėžes, kurios paprastai nesukelia rimtų problemų. Tikrasis etalonas bepakopių pavarų segmente yra E-CVT – planetarinė pavarų dėžė, naudojama „Toyota“ ir „Lexus“ hibridiniuose automobiliuose. Kaip matote iš paveikslėlio, čia nėra jokių subtilių dalių, kurios gali greitai susidėvėti, tik tvirti krumpliaračiai. Greičiau teks keisti variklį ir restauruoti akumuliatorių, nei domėtis E-CVT transmisija. O net jei ji sugestų, naudotą galima nusipirkti už šimtą – porą šimtų eurų, o tai aiškiai rodo, kad nėra paklausos.

Žymos: automatinė pavarų dėžėpavarų dėžė
Dalintis482DalintisSiųstiDalintis84

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.