Šiuolaikiniai automobiliai vairuotojams suteikia daug neakivaizdžių patogumų. Viena iš tokių funkcijų yra, pavyzdžiui, „Tesla“ automobiliuose esantis šuns režimas.
Tai nėra atsitiktinumas, nes dėl techninių priežasčių „šuns“ režimą daug lengviau įdiegti elektromobilyje nei automobilyje su vidaus degimo varikliu. Taip yra todėl, kad elektromobiliuose galima aušinti ir šildyti saloną nepradėjus važiuoti. Nes šaldymas ir šildymas iš tikrųjų ir yra šuns režimo esmė.
Tai ne kas kita, kaip režimas, leidžiantis palaikyti norimą temperatūrą automobilio salone net ir jam stovint. Dėl šio sprendimo galime, pavyzdžiui, palikti šunį automobilyje nesijaudindami, kad jame bus per šalta arba (dar blogiau) per karšta.
Vokietijos automobilių klubas ADAC neseniai atliko „Tesla Model Y“ šuns režimo veikimo bandymą. Automobilis, paliktas atšiauriomis sąlygomis, sugebėjo 8 valandas palaikyti pastovią žemesnę nei 29 laipsnių Celsijaus temperatūrą salone. Per šį laiką automobilio rida sumažėjo maždaug 64 km.
Norėdami naudoti „Tesla“ šunų režimą, tiesiog pasirinkite atitinkamą parinktį borto multimedijos meniu. Kompiuteris ne tik pasirūpins nustatytos temperatūros palaikymu, bet ir ekrane parodys pranešimą, kad šuo yra saugus. Taip sumažinama rizika, kad praeivis, bandydamas išgelbėti gyvūną, išdauš langą.