• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 9 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Vasarinių padangų ilgaamžiškumo reitingas: kurio prekės ženklo padangos sensta lėčiausiai

pagal Andžej Biaigo
2024.04.03, 9:57
Patarimai
A A
0
vasariniu padangu testas

2023 m. vasarinių padangų testas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Iš pirmo žvilgsnio visos padangos atrodo beveik vienodos, tačiau skirtingų padangų modelių eksploatacinės savybės labai skiriasi. Tai susiję ne tik su elgsena drėgnoje ar sausoje aplinkoje, bet ir su ilgaamžiškumu. Dažnai pasitaiko, kad teoriškai pigesnės padangos visiškai nepasiteisina, nes jos nuvažiuoja tik nedidelę dalį, pavyzdžiui, aukščiausios klasės padangų ridos. Tai nereiškia, kad aukščiausios klasės padangos automatiškai yra ilgaamžiškesnės už biudžetines padangas. Pateikiame mūsų bandymų rezultatus.

  • Net ir firminių padangų ilgaamžiškumo skirtumai yra didžiuliai.
  • Tai ne tik kelių procentų klausimas – kraštutiniais atvejais ilgaamžiškumo skirtumai siekia kelis šimtus procentų.
  • Brangios firminės padangos ne visada būna patvariausios.
  • Tačiau dažnai pasitaiko, kad pigios padangos, tačiau prasto patvarumo, tampa visiškai nenaudingu pirkiniu.

Kiek kilometrų turėtų nuvažiuoti padanga? Į šį klausimą negalima atsakyti vienareikšmiškai, nes yra per daug veiksnių. Padangos tarnavimo laikas priklauso ne tik nuo jos kokybės, bet ir nuo jos naudojimo būdo, važiavimo sąlygų, automobilio, kuriame ji sumontuota, nuo to, ar ji sumontuota ant varančiosios ašies – ekstremaliais atvejais, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, tą patį padangų komplektą gali tekti keisti po kelių kilometrų ar dešimčių tūkstančių kilometrų.

Tačiau galima palyginti skirtingų padangų modelių ilgaamžiškumą, jei visos padangos bandomos vienodomis, atkuriamomis sąlygomis. Tai galima padaryti įvairiais būdais – paprasčiausias yra stendinis bandymas, kai ant varančiojo rato sumontuota padanga spaudžiama prie besisukančio ritinėlio, kurio paviršius imituoja kelią.

Šis bandymas gana gerai parodo, kokius įtempius patiria padanga važiuojant tolygiai tiesia linija, tačiau juo negalima imituoti, kaip padangos modelis reaguoja į stabdymą, vingiuotus kelius ar kintančias apkrovas.

Padangų patvarumo bandymai: kaip skaityti rezultatus?

Kur kas tikroviškesnių rezultatų galima gauti stebint automobilio ratų padangų nusidėvėjimą. Tačiau šiuo atveju, jei norime gauti patikimus lyginamuosius duomenis, būtina tai daryti taip, kad vienodi automobiliai su skirtingų modelių padangomis važiuotų tuo pačiu maršrutu, tomis pačiomis sąlygomis, pageidautina vienu metu kolonoje, keičiantis vairuotojams, kad būtų pašalinta vairavimo technikos įtaka padangų nusidėvėjimo greičiui.

padangu bandymai vienodais automobiliais
Važiavimas vienodų automobilių kolonoje tuo pačiu maršrutu – tai patikimiausias būdas atlikti padangų eksploatavimo trukmės palyginimo bandymą.

Tokie tyrimai yra sudėtingi, reikalauja daug laiko ir išlaidų, ypač dėl to, kad atstumas, kurį reikia įveikti, negali būti per mažas. Tai net tūkstančiai kilometrų! Kiekvieną nurodytą kilometražą matuojamas protektoriaus gylis ir pagal jį apskaičiuojama didžiausia rida iki mažiausio protektoriaus gylio (1,6 mm arba iki TWI žymeklio).

Skaitykite  Netyčia įpylėte ne tą kurą? Ką daryti nedelsiant

Taip dažnai tikriname padangų tarnavimo laiką atlikdami kasmetinius didžiuosius vasarinių ir žieminių padangų bandymus. Jau kelerius metus jų santraukose pateikiame duomenis apie numatomą atskirų padangų modelių tarnavimo laiką. Tačiau visada svarbu nepamiršti, kad šioje srityje svarbus ne tiek rezultatas, t. y. konkrečioms eksploatavimo sąlygoms ir konkretaus dydžio konkretaus automobilio modelio padangoms taikomas įvertis, kiek įvairių padangų modelių skirtumai.

Informacijos apie numatomą padangų tarnavimo laiką taip pat suteikia, pavyzdžiui, Vokietijos automobilių klubo ADAC atliekami padangų bandymai – nereikėtų nerimauti, kad, pavyzdžiui, „Auto World“ ir ADAC bandymų rezultatai labai skiriasi, nes jie atliekami pagal šiek tiek skirtingas metodikas. Svarbu tai, kuri padanga yra geresnė, o kuri – blogesnė konkrečiame palyginime – neįmanoma lyginti skirtingų organizacijų atliktų bandymų rezultatų.

Kurios padangos 2024 m. vasarinių padangų bandyme pasirodė patvariausios?

Šių metų vasarinių padangų bandyme skirtingų padangų modelių patvarumo skirtumai buvo milžiniški! Patvariausios bandyme dalyvavusios padangos gali nuvažiuoti beveik tris kartus didesnį atstumą nei prasčiausios padangos. Įdomu tai, kad šį kartą reitingo apačioje atsidūrė ne pigiausios ar neįprasčiausios markės padangos. Patvariausia yra aukščiausios klasės „Goodyear“ prekės ženklo padanga (apskaičiuota rida – 45 250 km), tačiau nuo jos nedaug atsilieka vidutinės klasės „Fulda“ prekės ženklo padanga (40 300 km).

Mažiau žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Maxxis“, „GT Radial“ ir „Giti“, padangos atsidūrė viduryje, o jų numatomas tarnavimo laikas – apie 30 000 km. Šių metų testo nusivylimas buvo „Vredestein“ padangos ilgaamžiškumo srityje. Tačiau, įvertinus jų rezultatus kitose testo kategorijose, galima daryti išvadą, kad tai buvo arba konstruktorių „nelaimingas atsitikimas darbe“, arba…. sąmoningas kitų prioritetų nustatymas, nes „Ultrac“ puikiai pasirodė net ir ant šlapios dangos. Kažkas už kažką! Jei nevažiuojate daug, bet ieškote padangos, kuri puikiai veiktų sudėtingomis sąlygomis, „Vredestein“ padangos, kurios nėra ilgaamžės, nėra pigios ir todėl brangios, vis dėlto gali būti protingas pasirinkimas.

Tačiau verta paminėti, kad „Auto World“ padangų bandymuose atliekami tik tų padangų, kurios įveikė kvalifikacinį etapą ir pateko į finalinį etapą, patvarumo bandymai. Iš patirties žinome, kad daugelio žemiausios kainų kategorijos padangų ilgaamžiškumas gali būti siaubingas. Dažnai tai priklauso ne tik nuo to, kaip greitai dėvisi protektorius, bet ir nuo padangos atraminės konstrukcijos patvarumo ar gumos mišinio atsparumo senėjimui. Kas iš to, kad protektorius aukštas, jei po metų ar dvejų padanga įtrūksta, deformuojasi ar praranda pusiausvyrą?

Skaitykite  Vairuoji be oro kondicionieriaus? Šie triukai gelbsti nuo kaitros
MARKĖ IR MODELIS
NUMATOMAS TARNAVIMO LAIKAS KILOMETRAIS
Goodyear EfficientGrip Perform. 2 91 V
45250
Fulda EcoControl HP2 91 V
40300
Michelin Primacy 4+ 91 V
38950
Bridgestone Turanza 6 94 V
34400
Continental Premium- Contact 7 91 V
30750
Firestone Roadhawk 91 V
29850
GT Radial FE 2 91 V
29450
Maxxis Premitra 5 HP5 91 V
29450
Giti GitiSynergy H2 91 V
29400
Uniroyal RainSport 5 91 V
27650
Dunlop Sport BluResponse 91 V
27600
Kumho Ecsta HS52 91 V
27150
Hankook Ventus Prime 4 91 V
26250
Falken Ziex ZE310 Ecorun 91 V
25800
BF Goodrich Advantage 91 V
25750
Kleber HP4 91 V
25350
Pirelli Cinturato P7 (P7C2) 91 V
24900
Toyo Proxes Comfort 94 V
24450
Nexen N’Fera Primus 91 V
19450
Vredestein Ultrac 91 V
15 400
*NUMATOMAS TARNAVIMO LAIKAS KILOMETRAIS (ESANT VIENODOMS VISŲ IŠBANDYTŲ PADANGŲ MODELIŲ NAUDOJIMO SĄLYGOMS).

Tačiau prastas „Vredestein“ rezultatas tikrai nebuvo matavimo klaida – tas pats padangų modelis, nors ir kito dydžio, ADAC atliktame patvarumo teste buvo labai prastai įvertintas.

MARKĖ IR MODELIS
NUMATOMAS TVARUMAS
Vredestein Ultrac
27.200 km
Goodride Solmax 1
35.600 km
Linglong Sport Master
37.400 km
Sailun Atrezzo ZSR2
38.000 km
Fulda SportControl 2
40.400 km
Nexen N´Fera Primus
40.800 km
Debica Presto UHP 2
42.700 km
Dunlop Sport Maxx RT2
43.700 km
Falken Ziex ZE 310 EcoRun
46.300 km
Bridgestone Turanza 6
47.900 km
Hankook Ventus Prime4
49.900 km
Semperit Speed-Life 3
55.200 km
Continental PremiumContact…
60.300 km
Michelin Primacy 4+
60.300 km
Goodyear EfficientGrip…
68.800 km
Kumho Ecsta HS52
69.300 km

Patvariausias nereiškia geriausias

Renkantis padangas, padangų ilgaamžiškumo kriterijus niekada neturėtų būti lemiamas. Pavyzdžiui, labai gerų rezultatų ilgaamžiškumo bandymuose gali pasiekti padangos, pagamintos iš kietų mišinių, kurie neužtikrina gero sukibimo su šlapia danga. Protektoriaus nusidėvėjimo greitis taip pat ne visada yra svarbiausias veiksnys – kai kurie modeliai, mažėjant protektoriaus gyliui, praranda savo savybes daug greičiau nei kiti, kurie, pavyzdžiui, dėl specialios protektoriaus konstrukcijos arba naudojamų medžiagų, užtikrina gerą sukibimą net ir gerokai nusidėvėjus.

Verta rinktis padangas, kurios užtikrina geriausią įmanomą kompromisą tarp eksploatacinių savybių ir ilgaamžiškumo, nepamirštant kainos. Jei rinkdamiesi padangas atsižvelgsime ne tik į kainą, bet ir į patvarumą, dažnai pastebėsime, kad brangios padangos yra daug geresnė investicija nei biudžetinės gumos.

Žymos: padangosvasarinės padangos
Dalintis172DalintisSiųstiDalintis30

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.