Dauguma šiuolaikinių automobilių turi važiavimo režimus, kuriuos vairuotojas gali pasirinkti pagal savo pageidavimus ar esamus poreikius. Dažniausiai prietaisų skydelyje rasite „Eco“ mygtuką. Už ką jis atsakingas?
Vieni su ekologija sutinka, kiti – ne, tačiau reikia pasakyti, kad jei ji diegiama protingai, tai gali būti naudinga mūsų piniginėms. Būtent taip yra automobilių atveju. Jei degalų sunaudojama mažiau, savininkas yra laimingas, o aplinkai tai naudinga. Būtent tam ir skirtas naujesniuose automobiliuose esantis „Eco“ mygtukas.
Kai kuriais atvejais įjungimo ir išjungimo jungikliu galima įjungti „Eco“ režimą, kuris yra vienintelis pasirenkamas režimas, o pažangesniuose modeliuose taupaus važiavimo variantą reikia pasirinkti iš kelių pasirenkamų nustatymų.
Kaip veikia „Eco“ režimas?
Šios funkcijos veikimą kiekviename automobilyje sunku konkrečiai nustatyti, nes kiekvienas gamintojas nustato šiek tiek skirtingus šio režimo nustatymus. Paprastai savininko vadove galima perskaityti, kas tiksliai ją įjungia. Taip pat skaitykite: „Šie automobiliai „uosto“ degalus. Jūsų piniginė jums padėkos“.
Kaip matyti iš pavadinimo, „Eco“ mygtukas skirtas sumažinti variklio degalų sąnaudas. Jis įjungia mažiau agresyvų variklio valdymo bloko žemėlapį, todėl sumažėja galia, lėčiau reaguojama į akceleratoriaus pedalo paspaudimą, automobilis neskatina greito ir agresyvaus vairavimo, mažiau riaumoja.
Be to, tada galima apriboti vairo stiprintuvo veikimą ir rečiau įjungti oro kondicionieriaus kompresorių, kad variklis nebūtų apkrautas. Todėl keleiviai gali patirti nedidelį šiluminį diskomfortą. Be to, automatinė pavarų dėžė taip pat tampa vangi, nenoriai perjungia pavaras ir stengiasi išlaikyti kuo mažesnes variklio apsukas. Jei mūsų automobilyje yra mechaninė pavarų dėžė, kompiuteris siūlo perjungti pavaras anksčiau nei išjungus „Eco“ režimą.
Kartais jis gali išsijungti pats
Saugumo sumetimais šią funkciją galima išjungti, kai akceleratoriaus pedalas nuspaudžiamas iki maksimumo arba kai po akceleratoriaus pedalu paspaudžiamas specialus mygtukas. Taip siekiama, kad vairuotojas visada galėtų pasinaudoti variklio potencialu, pavyzdžiui, pavojingoje situacijoje. Atleidus akceleratoriaus pedalą, automobilis grįš į ekonominį režimą.
Atminkite, kad nuolat važiuojant mažu greičiu, variklyje gali kauptis anglies dvideginio ir jis gali būti labai apkrautas, todėl, jei dažnai naudojate „Eco“ režimą, vertėtų jį kartais išjungti ir išnaudoti visą variklio pajėgumą. Visa tai daroma dėl jo sveikatos. Taip pat skaitykite: „Lemputė skydelyje, kurią pamačius geriau nesustoti“.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.