Apsauga nuo korozijos yra vidutiniškai svarbi tema pirmajam savininkui, tačiau labai svarbi vėlesniems savininkams. Kurios markės geriausiai atlaiko koroziją. Švedijos žurnalas „Vi Bilägare“ nusprendė tai išsiaiškinti.
Švedija negarsėja švelniu klimatu, o tai dažnai atsispindi ir ten naudojamų automobilių būklėje. Todėl nenuostabu, kad vienus iš kruopščiausių tyrimų apie transporto priemonių apsaugos nuo korozijos lygį atliko Švedijos žurnalas „Vi Bilägare“.
Naujausiame tyrime mokslininkai daugiausia dėmesio skyrė tokiems klausimams, kaip dažų storis ir jų apsaugos lygis, interjero profilių, pakabos komponentų ir kėbulo konstrukcijos apsauga, taip pat minėtų komponentų būklė po bandymų nuvažiavus ilgą atstumą.
Taip buvo sudarytas reitingas, parodantis, kurie prekių ženklai šiuo metu siūlo geriausią gamyklinės apsaugos nuo korozijos lygį. Rezultatus, išdėstytus nuo geriausio iki blogiausio, rasite toliau. Taip pat skaitykite: „Kaip veiksmingai kovoti su korozija. Ar žinote, ką galima naudoti?“
- „Porsche“ – 5 taškai
- Jaguar – 4,7
- Nio – 4,5
- BMW – 4,1
- Audi – 4,0
- Mini – 4,0
- Mercedes – 3,9
- Renault 3,7
- Volkswagen – 3,6
- Seat – 3,6
- Dacia – 3,5
- Tesla – 3,4
- Skoda – 3,4
- Lexus – 3,3
- Vidutiniškai – 3,1
- Alfa Romeo – 3,0
- BYD – 3,0
- Cupra – 3,0
- Polestar – 3,0
- Volvo – 3,0
- Kia – 2,9
- Hyundai – 2,9
- Nissan – 2,7
- Peugeot – 2,6
- Opel – 2,6
- Jeep – 2,5
- MG – 2,5
- Citroen – 2,4
- Mazda – 2,3
- Ford – 2,2
- Toyota – 2,2
- DS – 2,0
- Fiat – 2,0
- Hongqi – 2,0
- Lynk&Co – 2,0
- Mitsubishi – 2,0
- Range Rover – 2,0
- Subaru – 2,0
- Suzuki – 2,0
- Honda – 1,8
Labiausiai nustebino „Volvo“, ypač iš Švedijos pusės. Šis, kaip ir „Polestar“, užėmė žemesnę nei vidutinę vietą. Tai liūdina, ypač turint omenyje, kad buvusių „Volvo“ modelių kėbulas buvo laikomas beveik nesunaikinamu.
Kaip matyti, geriausiai pasirodė daugiausia Vokietijos aukščiausios kokybės prekių ženklai. Pirmoje vietoje atsidūrė „Porsche“, taip pat BMW, „Audi“ ir „Mercedes“. Nustebino ir kinų „Nio“ dalyvavimas. Kita vertus, geriausias ne premium klasės prekės ženklas pasirodė esąs „Renault“. Neblogai biudžetiniam gamintojui „Dacia“ taip pat užėmė aukštesnę vietą nei „Tesla“ ar „Lexus“.
Tuo tarpu Azijos gamintojams sekėsi prasčiausiai. Visi trys prekės ženklai, užėmę pirmąsias tris vietas iš apačios, yra iš Japonijos. Tai „Subaru“, „Suzuki“ ir „Honda“.