• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Ar greitasis įkrovimas kenkia elektromobilių akumuliatoriams? Jūsų vadovas, kaip efektyviai įkrauti elektromobilį

pagal Andžej Biaigo
2025.01.04, 11:06
Naujienos
A A
0
toyota elektromobilio ikrovimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pereinant prie elektromobilių (EV) dažnai kyla klausimų dėl akumuliatoriaus būklės, ypač susijusių su dažnu greituoju įkrovimu. Panagrinėkime naujausias įžvalgas šia tema ir praktinius patarimus, kaip išlaikyti akumuliatoriaus ilgaamžiškumą.

Susirūpinimas: Ar greitasis įkrovimas kenkia elektromobilių baterijoms?

Ankstesnėse teorijose buvo teigiama, kad įprastas greitasis įkrovimas, kai baterijos greitai įkraunamos naudojant nuolatinę srovę, ilgainiui gali sumažinti baterijos talpą. Tačiau neseniai atliktame tyrime, kuriame dalyvavo daugiau nei 13 000 elektromobilių ir 160 000 įkrovimo atvejų, nenustatyta, kad akumuliatoriaus būklė blogėtų, jei įkrovimas būtų dažnas ar nereguliarus, bent jau naujesnių modelių (2018 m. ir vyresnių).

Vis dėlto visos ličio jonų baterijos palaipsniui praranda talpą, nepriklausomai nuo įkrovimo įpročių. Ilgalaikis greitojo įkrovimo poveikis lieka neaiškus dėl ribotų duomenų, gautų po 5-6 naudojimo metų.

Kaip šiuolaikiniai elektromobiliai mažina degradaciją

Šiuolaikiniai elektromobiliai sukurti taip, kad galėtų susidoroti su greitojo įkrovimo iššūkiais:

  1. Baterijų valdymo sistemos (BMS):
    Pažangi BMS technologija realiuoju laiku stebi ir reguliuoja įtampą, srovę ir temperatūrą, taip užkirsdama kelią perkaitimui ir perkrovimui.
  2. Šilumos valdymo sistemos (TMS):
    Aušinimo skysčiu arba oro kondicionavimo sistema palaiko stabilią akumuliatoriaus elementų temperatūrą greito įkrovimo metu ir taip sumažina šiluminę apkrovą.
  3. Akumuliatoriaus cheminė sudėtis:
    Ličio geležies fosfato (LFP) akumuliatoriai, kuriuos plačiai naudoja „Tesla“ ir kiti gamintojai, yra ypač atsparūs greitam įkrovimui. Nikelio mangano kobalto (NMC) akumuliatoriai yra jautresni karščiui, tačiau jiems naudingas BMS optimizavimas.

Kada greitasis įkrovimas gali kelti įtampą baterijoms

Greitasis įkrovimas paprastai yra saugus, tačiau tam tikromis sąlygomis gali pagreitinti nusidėvėjimą:

  • Ekstremalios temperatūros: Įkrovimas esant labai karštam ar šaltam orui, neatlikus išankstinio akumuliatoriaus kondicionavimo, didina įtampą.
  • Žemas arba aukštas įkrovimo lygis: Venkite greito įkrovimo, kai akumuliatoriaus įkrovimo lygis yra arti 0 % arba beveik 100 %.
  • Dažnas pilnas įkrovimas: Įkrovimas iki 80 %, o ne 100 % sumažina apkrovą.

Geriausia akumuliatoriaus būklės praktika

Siekiant sumažinti gedimą greitojo įkrovimo metu:

  • Akumuliatorių reikia iš anksto paruošti ekstremaliomis oro sąlygomis.
  • Įkraukite iki 80 %, o ne 100 %.
  • Jei įmanoma, naudokite lėtesnį 2 lygio įkrovimą.
  • Laikykitės gamintojo pateiktų įkrovimo rekomendacijų.
Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?

Elektromobilių įkrovimo ateitis

Tobulinant akumuliatorių valdymą, šilumines sistemas ir chemines medžiagas, greitasis įkrovimas tampa saugesnis ir efektyvesnis. Nauji itin greito įkrovimo įrenginiai gali 80 % įkrauti vos per 15 minučių, o naujos kartos akumuliatoriai žada dar geresnes eksploatacines savybes ir ilgaamžiškumą.

Tobulėjant elektromobilių technologijoms, perėjimas prie elektrinio vairavimo tampa vis praktiškesnis ir nekelia rūpesčių.

Žymos: elektromobiliaielektromobilių baterijoselektromobilių baterijų įkrovimaselektromobilių įkrovimas
DalintisDalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.