• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 12 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Ar ši technologija vėsins ir šildys jūsų kitą automobilį?

pagal Andžej Biaigo
2024.08.27, 12:38
Naujienos
A A
0
hyundai automobilio vesinimas sildymas nano plevele pasyvus ausinimas sildymas

Hyundai nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kiekvieną vasarą, kai neišvengiamai susiduriame su iššūkiu atvėsinti automobilio saloną, kad išvengtume trečiojo laipsnio nudegimų, gali atrodyti, kad tai viena iš tų problemų, kurios šiuolaikinis mokslas nesugeba išspręsti ir taip bus, kol 23 amžiuje įvyks koks nors proveržis. Ir juodo plastiko jūra, kuri vis dar sudaro daugumos naujų automobilių prietaisų skydelius, neatrodo itin naudinga šiuo atžvilgiu.

Laimei, po dešimtmečių, kai automobilių gamintojai dažniausiai apeidavo šias problemas arba netyčia pablogindavo jų padėtį dėl savo konstrukcijos, elektromobilių eroje pradėta skirti daugiau dėmesio temperatūros valdymui automobiliuose. Tai vyksta daugiausia dėl to, kad oro kondicionieriai arba prastos šildymo technologijos dažniausiai labai eikvoja akumuliatoriaus energiją.

„Hyundai“ ir „Kia“ naujai pažvelgė į temperatūros valdymą transporto priemonėse ir pasiūlė keletą perspektyvių technologijų, įskaitant nano aušinimo plėvelę, kuri gali sumažinti temperatūrą salone net 12 laipsniais pagal Celsijų.

Vienas plėvelės sluoksnis atspindi saulės energiją, o kitas spinduliuoja vidutinio infraraudonųjų spindulių bangas. Kaip ir tradiciniai tamsinimai, plėvelė veikia blokuodama infraraudonąją spinduliuotę iš automobilio išorės, bet kartu praleisdama šilumą iš vidaus.

„Hyundai“ ir „Kia“ išbandė identiškų automobilių partiją, kurių viena grupė buvo palikta originalios būklės, o kita gavo nano plėvelę, ir pastebėjo, kad automobiliuose be plėvelės buvo užfiksuota 48,5 laipsnių temperatūra, o automobiliuose su nano plėvele buvo užfiksuota tik 36 laipsnių temperatūra.

Pasyvusis aušinimas nėra vienintelė technologija, kuria galima taupyti transporto priemonės energiją. Automobilių gamintojas taip pat kuria spindulinio šildymo sistemą, kuri gali sutaupyti iki 17% daugiau energijos reikiamai temperatūrai pasiekti.

Pats kaitinimo elementas apvyniotas audiniu, kuris skleidžia infraraudonuosius spindulius.

Sistema skleidžia spinduliuojančią šilumą keleivių kojų kryptimi ir naudoja aukštos temperatūros plėvelinį kaitinimo elementą, kurio temperatūra gali siekti 110 laipsnių pagal Celsijų.

Nors tai skamba kaip bauginantis skaičius, pats kaitinimo elementas yra suvyniotas į infraraudonuosius spindulius skleidžiančią medžiagą ir turi apsaugos nuo nudegimo sistemą.

Pasak automobilių gamintojo, vienas iš šios naujos sistemos pažadų – žiemą gerokai pailginti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą.

sildomas priekinis automobilio stiklas hyundai
Priekinio stiklo atitirpinimo būdai taip pat peržiūrimi iš naujo, nes dabartinės technologijos turi keletą kompromisų. Hyundai nuotrauka.

„Kartu su esama transporto priemonės šildymo sistema spindulinio šildymo sistema gali sutaupyti iki 17% daugiau energijos, kad būtų pasiekta norima temperatūra, taip pat sutaupyti laiko šiai būklei pasiekti. Sistema šilumą apatinei kūno daliai suteikia per tris minutes, gerokai padidindama keleivių komfortą“, – pažymi automobilių gamintojas.

Skaitykite  Nuo liepos 8 d. – ridos mažėjimas bus laikomas dideliu trūkumu

Trečioji su temperatūra susijusi technologija, kurią kuria automobilių gamintojas, yra metalu dengtas šildomas stiklas, kuriuo žiemą nuo priekinio automobilio stiklo galima greitai pašalinti drėgmę ar šerkšną.

Geriausia dalis – ypač jei šiuo metu turite transporto priemonę su volframo laidais priekiniame stikle – yra ta, kad metalo danga stikle iš tikrųjų yra nematoma ir netrikdo jūsų regėjimo gylio suvokimo. Be to, ji gali blokuoti bent 60% saulės energijos, todėl vasarą padeda išlaikyti transporto priemonę vėsią, o tai, ko gero, yra dar naudingiau nei vien jos gebėjimas šildyti žiemą.

„48V sistema per penkias minutes gali visiškai atitirpinti stiklo paviršių esant -18 °C temperatūrai, t. y. iki keturių kartų greičiau ir sunaudodama apie 10% mažiau energijos, palyginti su įprastinėmis oro kondicionavimo sistemomis“, – pažymi automobilių gamintojas.

Kaip jau, be abejo, supratote, karšto oro pūtimas į priekinį automobilio stiklą gali sumažinti elektromobilio ridą, be to, tai ne itin XXI amžiaus požiūris į šią problemą.

Jei saulės energiją taip pat galėtų surinkti visas išorinis automobilio paviršius, o ne tik kelios nedidelės saulės baterijos ant stogo, ir panaudoti ją elektromobilio ridai padidinti, tai iš tikrųjų sumažintų nerimą dėl ridos.

Žymos: hyundaikėbulaskiapasyvus aušinimas
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Alyvos keitimo mitas: kas nutinka, jei tai darote per dažnai

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.