„Volkswagen“ apie „ChatGPT“ integraciją kalbėjo kelis mėnesius, tačiau ji pagaliau pasirodė ir žada pagerinti naudojimo patirtį. Šią technologiją galima rasti visuose ID. šeimos automobiliuose, taip pat naujuose „Golf“, „Tiguan“ ir „Passat“.
Vietoj spausdinimo „ChatGPT“ pasiekiama naudojant IDA balso asistentą. Pastarasis leidžia savininkams valdyti įvairias funkcijas, pvz., klimato kontrolės sistemą ir navigacijos sistemą, tačiau „ChatGPT“ žada „neapsiriboti vien tuo“.
Pavyzdžiui, „Volkswagen“ teigė, kad galite paprašyti „ChatGPT“ papasakoti apie turistų lankomus objektus arba apie tai, kaip praėjusį vakarą žaidė jūsų mėgstama komanda. Toliau automobilių gamintojas teigė, kad ji netgi gali padėti jūsų vaikams spręsti matematikos uždavinius.
Nors kai kurie balso asistentai reikalauja, kad kalbėtumėte šiek tiek robotiškai, „Volkswagen“ teigia, kad jų sistema leidžia kalbėti natūralia kalba ir nereikalauja, kad vairuotojai atitrauktų akis nuo kelio.
„Volkswagen“ toliau teigė, kad savininkams nereikia kurti naujos paskyros ar atsisiųsti naujos programėlės, jiems tereikia pasakyti „Hello IDA“ arba paspausti mygtuką ant vairo. Tačiau „ChatGPT“ veikia tik keliomis kalbomis, įskaitant anglų (JAV ir JK), ispanų, čekų ir vokiečių.
„Volkswagen“ atstovas Kai Grünitz pareiškime sakė: „„Volkswagen“ turi senas technologijų demokratizavimo tradicijas. Sklandžiai integravę „ChatGPT“ į mūsų balso asistento vidinę sistemą, dabar vairuotojams suteikiame galimybę kasdien naudotis šiuo dirbtiniu intelektu, taip pabrėždami, kokie inovatyvūs yra mūsų produktai.“
Nors neabejotinai kils susirūpinimas dėl privatumo ir saugumo, „Volkswagen“ teigia, kad „ChatGPT“ niekuomet negauna prieigos prie transporto priemonės duomenų“, o informacija anonimiškai siunčiama į „ChatGPT“ tik tuo atveju, jei į užklausą negali atsakyti „Volkswagen“ sistema. Toliau automobilių gamintojas teigia, kad klausimai ir atsakymai iš karto ištrinami, kad informacija būtų saugoma privačiai ir konfidencialiai.