• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

Elektromobiliai su benzinu? Nauja ZF sistema keičia žaidimo taisykles

pagal Andžej Biaigo
2025.04.30, 17:52
Technologijos
A A
0
zf nuotolio prailgintojas ere

Nuotolio prailgintojas Ere. Šaltinis: ZF

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kai atrodė, kad vidaus degimo variklis netrukus išnyks, vokiečių tiekėjas ZF jį grąžina – šįkart kaip elektromobilių nuotolio prailginimo įrenginį. Naujoji nuotolio prailginimo sistema, kurios gamyba bus pradėta 2026 m., rodo, kad benzininiai varikliai dar turi daug gyvybės.

Turinys
Toggle
  • Kas yra nuotolio prailginimo įrenginys ir kodėl jis svarbus?
  • Kodėl ZF mano, kad rinka vėl yra pasirengusi
  • Techniniai duomenys: eRE ir eRE+
  • Platesnė tendencija pramonėje

Kas yra nuotolio prailginimo įrenginys ir kodėl jis svarbus?

Nuotolio prailgintojai veikia kaip atsarginės sistemos elektrinėse transporto priemonėse. Kol automobilis važiuoja baterija maitinamu elektros varikliu, kompaktiškas dujinis variklis yra įmontuotas, kad prireikus įkrauti bateriją. Variklis niekada tiesiogiai nevarina ratų – jis veikia tik kaip efektyvus generatorius. Ši koncepcija anksčiau buvo naudojama tokiuose automobiliuose kaip „Chevrolet Volt“ ir „BMW i3“, o neseniai – „Mazda“ rotoriniu varikliu varomame „MX-30“ Europoje.

elektrinis nuotolio prailgintojas generuojantis energiją akumuliatoriui

Kodėl ZF mano, kad rinka vėl yra pasirengusi

„Nors visiškai elektriniai keleiviniai automobiliai vidutiniškai gali nuvažiuoti apie 500 km, daugelis pirkėjų vis dar nerimauja dėl nuvažiuojamo atstumo“, – aiškina ZF mokslinių tyrimų ir plėtros vyresnysis viceprezidentas dr. Otmar Scharrer. Jis mano, kad nuvažiuojamo atstumo prailginimo įrenginiai yra patraukli alternatyva įkraunamiems hibridiniams automobiliams (PHEV) arba pernelyg dideliems akumuliatoriams.

Skirtingai nei PHEV, ZF sistema yra pigesnė gaminti, greičiau kurti ir lengviau integruoti. Degimo variklis visada gali veikti optimalaus efektyvumo režimu, nes jis yra atjungtas nuo transmisijos. Tai sumažina išmetamų teršalų kiekį ir degalų sąnaudas, nepakenkiant nuvažiuojamam atstumui.

Techniniai duomenys: eRE ir eRE+

ZF nuotolio prailginimo įrenginys yra dviejų variantų: eRE ir pažangesnis eRE+. Bazinėje versijoje yra elektros variklis, keitiklis ir planetinė pavarų dėžė. eRE+ turi papildomą pažangią sankabą ir diferencialą, todėl gali veikti kaip generatorius ir antrinis pavaros agregatas.

zf nuotolio prailgintojas ere+
Nuotolio prailgintojas ere+. Šaltinis: ZF

Galia yra lanksti. eRE gali būti konfigūruojamas nuo 93 iki 147 arklio galių, o eRE+ – nuo 93 iki 201 arklio galių, priklausomai nuo kliento poreikių. Abu variantai suprojektuoti taip, kad veiktų esamose EV platformose, o tai reiškia trumpesnius gamybos ciklus gamintojams.

Skaitykite  Nauji „Volvo“ modeliai gali sugadinti telefono kamerą – štai kodėl

Platesnė tendencija pramonėje

ZF nėra vienintelis žaidėjas, siekiantis grįžti prie nuotolio prailginimo technologijos. Dodge būsimame Ramcharger modelyje kaip nuotolio prailginimo įrenginys bus naudojamas Pentastar V-6 variklis. VW remiama Scout Motors taip pat patvirtino planus ateityje gaminti nuotolio prailginimo versijas savo elektrinėms sunkvežimiams ir visureigiams. „Padidėjęs nuotolio prailginimo įrenginių paklausa rodo, kad šios technologijos potencialas dar toli gražu neišnaudotas“, – priduria Scharrer. „Tai realus sprendimas platformoms, kurios jau yra pritaikytos baterijomis varomoms transporto priemonėms.“ Ar nuotolio prailginimo įrenginiai gali tapti puikiu tiltu tarp šiandienos EV ir rytojaus infrastruktūros? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose!

Žymos: benzininis varikliselektromobiliainuotolio prailginimo įrenginys
Dalintis31DalintisSiųstiDalintis5
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.