Renault pristatė drąsiausią savo koncepciją kovoje su „Tesla“ ir BYD dominavimu – Scenic Vision. Šis futuristinis hibridas derina elektros ir vandenilio energiją, kad galėtų nuvažiuoti iki 800 km be CO₂ išmetimo, iš naujo apibrėždamas, ką reiškia ekologiškas vairavimas Europoje.
Ne tik elektra: kaip vandenilis keičia „Scenic Vision“
Skirtingai nuo tradicinių hibridinių automobilių, „Scenic Vision“ visiškai nenaudoja benzino. Vietoj to jame sujungtas 160 kW elektros variklis ir kompaktiškas 16 kW vandenilio kuro elementas. Automobilis daugiausia važiuoja naudodamas Prancūzijoje pagamintą 40 kWh bateriją, o vandenilio kuro elementas ją įkrauna važiuojant, taip žymiai padidindamas nuvažiuojamą atstumą. Vandenilio papildymas trunka tik keletą minučių, todėl automobilis pasižymi degalų degimo privalumais ilgoms kelionėms ir elektros energijos tvarumu.
- Elektros variklis: 160 kW, be retųjų žemių medžiagų
- Baterija: 40 kWh, pagaminta Prancūzijoje, lengva ir efektyvi
- Kuro elementas: 16 kW, papildomas per kelias minutes
- Bendras nuvažiuojamas atstumas: iki 800 km
Sukurta Europai: tvarios medžiagos ir ateities dizainas
„Scenic Vision“ yra ne tik variklio naujovė – tai įsipareigojimas užtikrinti žiedinę ekonomiką ir Europos tvarumo tikslus. Visas automobilio grindų dangalas pagamintas iš perdirbtų plastikų, pavyzdžiui, pieno butelių ir vamzdžių. Sėdynės yra nuimamos ir 100 % perdirbamos, pagamintos iš vienos medžiagos be pigmentų. „Renault“ siekia ne tik nulinių išmetamųjų teršalų kiekį važiuojant, bet ir gamybos bei perdirbimo metu.
- 100 % perdirbto plastiko grindys
- Sėdynės pagamintos iš perdirbamų vienos rūšies medžiagų
- Nenaudojami toksiški dažai ar dažikliai
- Daugiau nei 70 % medžiagų pagaminta iš perdirbtų šaltinių
Aukštos technologijos saugos ir komforto sistemos
„Scenic Vision“ taip pat debiutuoja nauja „Renault“ saugos sistema „Safety Coach“, kuri analizuoja vairuotojo elgesį ir realiuoju laiku nustato galimus pavojus. Dėl vairo įmontuoto širdies ritmo jutiklio ir vairuotojo veidą skenuojančios pažangios kameros sistema padeda sumažinti avarijų riziką dėl nuovargio ar dėmesio nukreipimo. „Renault“ skaičiuoja, kad vien ši funkcija galėtų užkirsti kelią iki 70 % avarijų.
Svarbiausi saugos elementai:
- Širdies ritmo jutiklis vairaračioje
- Vairuotojo nuovargį fiksuojanti kamera
- Dirbtinio intelekto pagrįstas pavojų nustatymas ir patarimai
Vairuotojo patirtis: įtraukianti, pažangi, graži
„Renault“ bendradarbiavo su elektroninės muzikos legenda Jean-Michel Jarre, kad sukurtų „Scenic Vision“ garso aplinką. Prietaisų skydelyje integruotas papildytos realybės ekranas, kuris rodo priekinės kameros vaizdą, sukuriant „skaidraus variklio dangčio“ efektą, kuris 24 % pagerina matomumą. Kabina yra visiškai pritaikoma, su realaus laiko širdies ritmo, temperatūros ir multimedijos funkcijų atsiliepimais, derinant komfortą, saugumą ir jutiminę patirtį.
Kokia jūsų nuomonė? Ar vandenilio hibridai, tokie kaip „Scenic Vision“, galėtų pakeisti elektromobilius Europoje? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.