• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

Švedija smogia „Tesla“ – „Volvo“ pereina prie vandenilio variklių

pagal Andžej Biaigo
2025.04.30, 20:38
Technologijos
A A
0
volvo vandenilinis vidaus degimo variklis

Šaltinis: Volvo Group

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Švedijos kompanija „Volvo“ patvirtino, kad nuo 2026 m. pradės gaminti sunkvežimius su vandenilio vidaus degimo varikliais (H2-ICE), o tai gali iš esmės pakeisti komercinių transporto priemonių rinką. Skirtingai nei „Tesla“, kuri pasirinko baterijomis maitinamus elektromobilius, „Volvo“ sprendimas reiškia didelį poslinkį link beveik nulinės emisijos transporto priemonių, varomų vandenilio degimo, o ne kuro elementų varikliais.

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.
Turinys
Toggle
  • „Volvo“ stato didelius viltis ant vandenilio degimo
  • Kodėl vandenilio degimas, o ne kuro elementai ar baterijos?
  • Praktinis diegimas prasidės 2026 m.
  • Vandenilio infrastruktūra sparčiai vejasi
  • Iššūkis „Tesla“ dominavimui?

„Volvo“ stato didelius viltis ant vandenilio degimo

Naujuose „Volvo“ H2-ICE sunkvežimiuose bus naudojama aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo (HPDI) technologija, kai pirmiausia įpurškiamas nedidelis kiekis dyzelino, kad užsidegtų degimo ciklas, o tuoj pat įpurškiamas aukšto slėgio vandenilis. Šis hibridinis metodas užtikrina aukštą šiluminį efektyvumą ir mažas emisijas, palyginti su tradiciniais dyzeliniais varikliais, CO₂ išmetimas sumažėja iki 95 %. Naudojant pažangias reguliavimo sistemas ir atsinaujinančius degalus, pvz., HVO, emisijos gali sumažėti iki 98 %.

Kodėl vandenilio degimas, o ne kuro elementai ar baterijos?

„Volvo“ H2-ICE sunkvežimiai yra praktiškesni ir ekonomiškesni nei vandenilio kuro elementais ar baterijomis varomi sunkvežimiai, skirti tolimiesiems pervežimams. HPDI varikliai yra suderinami su esama dyzeline infrastruktūra ir sumažina transporto priemonių konstrukcijos, svorio ir erdvės sudėtingumą. Techninės priežiūros ir gamybos išlaidos yra žymiai mažesnės nei kuro elementų sistemų.

„Šis sprendimas atitinka tikruosius tolimųjų reisų sunkvežimių poreikius“, – sakė „Volvo“ atstovas, nurodydamas įrodymais pagrįstą efektyvumą ir minimalias modifikacijas, reikalingas šiai technologijai integruoti į esamas platformas.

Praktinis diegimas prasidės 2026 m.

Laboratoriniai bandymai jau vyksta, o praktiniai bandymai keliuose prasidės 2026 m. „Volvo“ planuoja komercinę gamybą išplėsti iki šio dešimtmečio pabaigos. HVO (hidrinis augalinis aliejus) naudojimas kaip uždegimo kuras dar labiau sumažina kenksmingų NOx ir CO₂ išmetimą, todėl ši technologija yra labai patraukli įmonėms, ieškančioms tvarių krovinių vežimo sprendimų.

Vandenilio infrastruktūra sparčiai vejasi

Pasaulinės investicijos į vandenilio infrastruktūrą sparčiai auga. Pavyzdžiui, Britų Kolumbija skyrė 900 mln. JAV dolerių vandenilio gamykloms ir degalinėms. Europa taip pat aktyviai diegia šią technologiją – visame žemyne jau eksploatuojami HPDI įrangą turintys sunkvežimiai, o jų pardavimas kasmet padvigubėja. Volvo pasirinkta data suteikia jai idealias galimybes dominuoti besiformuojančiame vandenilio sunkvežimių segmente.

Skaitykite  Nauji „Volvo“ modeliai gali sugadinti telefono kamerą – štai kodėl

Iššūkis „Tesla“ dominavimui?

Kol „Tesla“ toliau koncentruojasi į baterijomis varomus elektrinius sunkvežimius, „Volvo“ perėjimas prie H2 degimo variklių yra perspektyvi ir plėtojama alternatyva. Šis žingsnis gali kelti rimtą iššūkį „Tesla“ rinkos daliai, ypač sektoriuose, kur baterijų veikimo nuotolis ir įkrovimo logistika tebėra kliūtys. Ar tai galėtų būti vandenilio kaip pagrindinio variklio tipo sugrįžimo pradžia? Pasidalykite savo mintimis komentaruose žemiau!

Žymos: vandenilinis vidaus degimo variklisvolvo
Dalintis60DalintisSiųstiDalintis11
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.