„Toyota“, planuoja kitais metais Kinijos rinkai pristatyti pirmąjį elektromobilio modelį su pažangia autonominio vairavimo sistema, panašia į „Tesla“, „Full Self-Driving“, pranešė viena iš Kinijos bendrųjų įmonių.
JV su valstybine „Guangzhou Automobile Group“ (GAC) siekiama atkurti Japonijos automobilių gamintojo rinkos dalį Kinijoje, pasivijant Kinijos konkurentus hibridinių automobilių, baterijų ir pažangiųjų transporto priemonių technologijų srityje.
Penktadienį Guangdžou mieste vykusiame renginyje įmonė paskelbė keletą inovacijų tikslų.
„GAC Toyota“ teigė, kad kitais metais pristatys „Bozhi 3X“ visureigį – pirmąjį modelį, kuriame bus įdiegta sistema, suteikianti galimybę naudotis pažangia pagalbos vairuojant sistema, padedančia parkuotis ir navigacija greitkeliuose ir miesto keliuose. Tai užtikrins jos lyderystę autonominio vairavimo technologijų pasiūlos srityje tarp visų užsienio markių Kinijoje, teigė ji.
„GAC Toyota“ šią sistemą kuria kartu su „Momenta Global“ – startuoliu, kuris kuria autonominio vairavimo programinę įrangą automobilių gamintojams, įskaitant „Mercedes-Benz“.
Ji taip pat bendradarbiauja su „Huawei“, kad nuo 2025 m. Kinijoje pradėtų naudoti pastarosios įmontuotą automobilio valdymo programinę įrangą, skirtą elektriniam sedanui.
Automobilių gamintojas taip pat pranešė, kad 2026 ir 2027 m. pradės gaminti geležies fosfato ličio akumuliatorių, kuris galėtų 40% sumažinti bZ4X EV gamybos sąnaudas.
Remiantis Kinijos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, per pirmuosius keturis šių metų mėnesius „Toyota“ užėmė penktą vietą tarp visų markių pagal automobilių pardavimus Kinijoje, kai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m., japonų prekės ženklo pardavimai sumažėjo 22%.