BMW iš tinklo įkraunama hibridinė legendinio 3 serijos „Touring“ versija žada iki 91 km elektromobilio ridą, sportišką valdymą ir aukščiausios klasės rafinuotumą. Tačiau kaip ji iš tiesų veikia kasdien, ypač tokiuose Europos miestuose kaip Vilnius ar Kaunas?
Klasikinė išvaizda, aukščiausios kokybės pojūtis ir keletas staigmenų
Iš išorės 330e xDrive Touring išlaiko elegantišką 3 serijos modelio siluetą su subtiliais iš tinklo įkraunamo hibrido indikatoriais, pavyzdžiui, mėlynai žieduotu BMW logotipu. Priekinės grotelės turi aktyvias oro sklendes, užtikrinančias aerodinaminį efektyvumą, o dvigubi išmetimo vamzdžiai išlaiko sportišką DNR.
Viduje interjeras dvelkia aukščiausia kokybe. BMW išmintingai išsaugojo fizinį sukamąjį informacinių ir pramoginių technologijų valdiklį, vengdama tik jutiklinio ekrano. Tačiau skaitmeniniams matuokliams trūksta aiškumo, o esminė informacija, pavyzdžiui, tachometras, rodoma tik sportiniame režime. Vis dėlto surinkimo kokybė yra aukščiausio lygio, o medžiagos parinktos skoningai.
Vartotojo hibridų erdvės kompromisai
Ilgesnės nei „Volkswagen Passat“ ratų bazės, galinių keleivių erdvė 330e yra stebėtinai maža, ypač vietos kojoms. Aukštas centrinis tunelis ir žemesnė sėdynės padėtis pablogina aukštesnių keleivių komfortą.
Bagažinė taip pat nukenčia dėl hibridinės sistemos. Joje telpa 410 litrų (mažiau nei standartiniuose modeliuose, kuriuose yra daugiau nei 500 litrų), o nulenkus sėdynes ji padidėja iki 1420 litrų. Tačiau po grindimis yra naudingas skyrius įkrovimo laidams.
Elektrinis diapazonas: Realybė ir pažadai
BMW reklamuoja 88-91 km grynai elektrinį nuvažiuojamą atstumą, tačiau mūsų realiame bandyme mieste esant vidutinei temperatūrai buvo nuvažiuota 55 km. Tai vis dar yra neblogas rezultatas, o važiuojant mieste automobilis greitai pajuda iš vietos ir, veikiant elektra varomu režimu, nesunkiai išlaiko greitį iki 140 km/val.
Įkrovimas nuo 0 iki 100 % naudojant 11 kW kintamosios srovės įkroviklį trunka apie 2 valandas. Net kai akumuliatorius pasiekia 0 km, automobilis išmaniai perjungia energijos šaltinius, kad sumažintų degalų sąnaudas. Nuvažiavus 100 km miesto eisme, vidutinės sąnaudos siekė 5,5 l/100 km. Greitkeliuose ir kalnų keliuose, esant išsikrovusiems akumuliatoriams, šis rodiklis išaugo iki 7,5 l/100 km.
Aštrus valdymas ir sportiškas grįžtamasis ryšys
Kaip ir tikėtasi iš BMW, važiuoklė yra išskirtinė. Nepaisant to, kad 330e sveria daugiau nei 2 tonas, automobilis posūkiuose jaučiasi valingas ir judrus. Vairo mechanizmas aštrus, iš pradžių beveik pernelyg jautrus, tačiau pripratus prie jo, jis teikia pasitenkinimą. Hibridinė sistema išvysto 292 AG, o transmisija jautriai reaguoja į įvairius važiavimo režimus – nuo ramaus „Eco Pro“ iki agresyvaus „Sport“ su „Xtra Boost“.
Ar turėtumėte įsigyti 330e?
Jei galite reguliariai įkrauti automobilį ir dažniausiai važinėjate mieste, 330e xDrive Touring yra labai prasmingas – greitas, patogus ir efektyvus. Tačiau, jei negalite dažnai jungtis prie elektros tinklo, tokios alternatyvos kaip 330i xDrive (lengvesnis ir panašiai greitas) arba 330d (galingas ir ilgo nuotolio dyzelinis) siūlo geresnę bendrą vertę. Ir nepamirškite riboto 40 l degalų bako – tai dar vienas priminimas, kad 330e sukurtas atsižvelgiant į trumpas, elektra varomas keliones.
Verdiktas: Puiki vairavimo patirtis, bet ne kiekvienam. Prasminga tik tuo atveju, jei reguliariai jungiatės prie elektros tinklo ir vertinate mažos taršos keliones į darbą.
Ar rinktumėtės 330e, ar liktumėte prie tradicinio benzininio ar dyzelinio modelio? Pasidalykite savo mintimis žemiau!