• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 13 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Testai

Kas yra RDE? Tikrojo važiavimo išmetamųjų teršalų kiekio testo paaiškinimas

pagal Andžej Biaigo
2024.11.27, 14:14
Testai
A A
0
Tikrojo važiavimo išmetamųjų teršalų kiekio testas rde

Dti.dk nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Degalų ekonomijos ir išmetamųjų teršalų kiekio rodikliai yra du svarbiausi kriterijai perkant automobilį. Abu šie rodikliai turi tiesioginės įtakos automobilio eksploatacijos išlaidoms. Išmetamųjų teršalų kiekis turi tiesioginės įtakos tam, kiek mokesčių mokėsite ir kaip privatus vairuotojas, ir kaip įmonės automobilio vairuotojas. Akivaizdu, kad degalų naudojimo efektyvumo rodiklis padeda nustatyti, kiek jums kainuos automobilio degalai.

2017 m. pasenusios ir netikslios Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) taisyklės buvo pakeistos griežtesniais ir realistiškesniais automobilio degalų ekonomijos ir išmetamųjų teršalų kiekio tikrinimo būdais. Jie vadinami Pasauliniu suderintu lengvųjų transporto priemonių bandymų protokolu (WLTP) ir Realaus važiavimo išmetamųjų teršalų (RDE) taisyklėmis.

WLTP jums pažįstamas, nes pagal šį testą pateikiami automobilio brošiūroje ar gamintojo interneto svetainėje nurodyti degalų ekonomijos ir išmetamo CO2 kiekio duomenys. Gali būti, kad nesate taip gerai susipažinę su realaus važiavimo išmetamųjų teršalų kiekio bandymu, todėl skaitykite toliau ir sužinokite daugiau.

Kas yra RDE (angl. Real Driving Emissions) ?

2017 m. įdiegta, o po metų tapusi privaloma, RDE reiškia „Real Driving Emissions“ (realios važiavimo emisijos). Vietoj to, kad būtų naudojamasi laboratorinėmis sąlygomis su važiuojamąja kelio dalimi, RDE naudoja bandomuosius automobilius realioje aplinkoje, kad būtų išmatuoti automobilių, mikroautobusų ir kitų transporto priemonių teršalai, pavyzdžiui, azoto oksidas (NOx) ir kietosios dalelės (KD). Bandymai atliekami naudojant nešiojamąją išmetamųjų teršalų kiekio matavimo sistemą (PEMS), pritvirtintą prie automobilių galinės dalies ir prijungtą prie išmetimo sistemos.

Iš pradžių automobilis turėjo neviršyti 2,1 karto laboratorijoje nustatyto NOx kiekio, kad išlaikytų bandymą, nes gamintojams buvo duota laiko prisitaikyti prie naujųjų taisyklių. 2020 m. sausio mėn. įvesta nauja, griežtesnė bandymų tvarka, vadinama RDE2, kuri reiškia, kad visi nauji automobiliai, pradėti gaminti po šios datos, važiuodami viešaisiais keliais turi neviršyti 1,5 karto laboratorijoje nustatytų WLTP rodiklių.

Tokiu būdu RDE užtikrina, kad WLTP išmetamųjų teršalų kiekio bandymai yra aktualūs vairuotojams, naudojantiems automobilį realiame pasaulyje. Ji taip pat patvirtina, kad automobiliai nebuvo sukonfigūruoti tik tam, kad išlaikytų laboratorinius bandymus, o ne tam, kad būtų efektyvūs ir švarūs, kai juos vairuoja savininkai.

Neatidėliokite – sužinokite privalomojo automobilio draudimo kainą jau dabar.
Turinys
Toggle
  • Kaip RDE veikia praktikoje?
  • Kiek tikslus yra RDE?

Kaip RDE veikia praktikoje?

RDE testai trunka 90-120 minučių ir atliekami įvairiuose keliuose, įskaitant mažo greičio miesto aplinką, vidutinio greičio kaimo kelius ir greitkelius. Siekiant tiksliai atspindėti kasdienį vairavimą, RDE taip pat apima eismą, didelį ir mažą aukštį, temperatūros ir oro sąlygų svyravimus bei papildomą naudingąjį krovinį.

Bandymus turi atlikti ir užregistruoti gamintojai, o išanalizavus duomenis nustatoma, ar automobilis bus įvertintas „teigiamai“, ar „neigiamai“.

Kiek tikslus yra RDE?

RDE bandymas yra tikslesnis nei laboratorijoje atliekamas 20 minučių (NEDC) arba 30 minučių (WLTP) bandymas. Vis dėlto iki dviejų valandų trukmės važiavimo bandymas niekada tiksliai neatspindės automobilio eksploatavimo laiko – yra per daug kintamųjų ir išorinių veiksnių, kad jis atspindėtų realybę. WLTP ir RDE bandymai bent jau suteikia palyginamus duomenis kiekvienam parduodamam naujam automobiliui ir yra didelis žingsnis į priekį realaus pasaulio atžvilgiu, palyginti su senaisiais NEDC bandymais.

Žymos: išmetamųjų teršalų kiekis
Dalintis11DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Vos nenušlavė nuo kelio vilkiko manevras Suvalkuose šokiravo

Vos nenušlavė nuo kelio – vilkiko manevras Suvalkuose šokiravo

0

Taip pat skaitykite

5 000 eurų bauda už benzininį automobilį – Europos vairuotojams liko mažai laiko

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ar verta pirkti seną automobilį, kurio rida 300 000 km? Štai ką sako ekspertai

3 Toyota modeliai, kurie nuvylė vairuotojus dėl patikimumo

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.