• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Testai

Optimalus padangų slėgis važiuojant žiemą: Įžvalgos, gautos atlikus išsamų testą

pagal Michal Kovalčiuk
2025.01.16, 8:24
Testai
A A
0
automobilio padanga ziema sniegas antipraslydimas

yarbeer / Shutterstock nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Žiemą vairuotojai susiduria su daugybe iššūkių sniegu ir ledu padengtuose keliuose. Dažnai nepastebimas veiksnys, galintis turėti didelės įtakos saugumui ir eksploatacinėms savybėms, yra padangų slėgis. Naujausi bandymai atskleidė, koks slėgis padangose yra optimalus žiemos sąlygomis, ir jų rezultatai gali jus nustebinti.

Neatidėliokite – sužinokite privalomojo automobilio draudimo kainą jau dabar.
Turinys
Toggle
  • Eksperimentas: Įvairaus slėgio bandymai
  • Pagrindinės išvados
    • Greitėjimo efektyvumas
    • Stabdymo rezultatai
    • Rato laikai ant sniego
  • Ekspertų pastebėjimai
    • Vairavimo žiemą rekomendacijos

Eksperimentas: Įvairaus slėgio bandymai

2022 m. buvo atlikta nemažai bandymų, siekiant įvertinti žieminių padangų eksploatacines savybes esant skirtingiems slėgio lygiams. Eksperimento, atlikto ant sniego ir ledo, metu buvo naudojamas platus slėgio diapazonas: 10, 20, 30, 40 ir 50 PSI (atitinkamai 0,69, 1,38, 2,07, 2,75 ir 3,45 bar). Standartinis transporto priemonės gamintojo rekomenduojamas slėgis buvo 35 PSI.

Atliekant bandymus buvo matuojamas greitėjimas, stabdymas ir rato įveikimo laikas ant sniego ir ledo, siekiant nustatyti, kaip slėgio lygis veikia eksploatacines savybes. Be to, ekspertų vertinimai ir pastabos papildė duomenis vertingu kontekstu.

Pagrindinės išvados

Greitėjimo efektyvumas

  • Ant sniego: Geriausias pagreitis nuo 5 iki 35 km/h buvo pasiektas esant mažiausiam 10 PSI slėgiui ir užtruko 4,69 sekundės. Didėjant slėgiui, rezultatai nuolat mažėjo, o prasčiausias rezultatas (5,65 sekundės) užfiksuotas esant 50 PSI slėgiui.
  • Ant ledo: netikėtai optimalus slėgis šiek tiek pasikeitė. Geriausia trauka buvo stebima esant 20 PSI, o po to – 30 PSI. Esant mažiausiam slėgiui – 10 PSI, eksploatacinės savybės labai pablogėjo.

Stabdymo rezultatai

  • Ant sniego: Mažesnis slėgis pasirodė esąs geresnis stabdant. Esant 10 PSI slėgiui, stabdymo kelias nuo 40 iki 5 km/h buvo tik 17,91 metro. Palyginimui, 30 PSI slėgis leido nuvažiuoti 18,19 metro, o 50 PSI slėgis stabdymo kelią prailgino iki 18,90 metro.
  • Ant ledo: Trumpiausias stabdymo kelias (11,85 m) buvo pasiektas esant 10 PSI slėgiui, tačiau valdymas tapo mažiau nuspėjamas. Įdomu tai, kad „optimalus“ 30 PSI slėgis veikė prasčiausiai – 14,67 metro.t 14.67 meters.

Rato laikai ant sniego

Snieguotoje trasoje bandyti automobiliai greičiausiai įveikė trasą esant 10 PSI slėgiui (78,1 sekundės), o didėjant slėgiui laikas lėtėjo. Tačiau, esant gamintojo rekomenduojamam 35 PSI slėgiui, automobilis buvo valdomas stabiliau, nepaisant lėtesnio laiko.

Skaitykite  Ar Kinijos automobiliai tikrai saugūs? Išbandytas Jaecoo J7

Ekspertų pastebėjimai

Nors mažesnis slėgis užtikrino geriausią sukibimą ir trumpiausią stabdymo kelią, dėl jo valdymas tapo sudėtingesnis. Vairuotojams reikėjo dažnai atlikti korekcijas, o tai galėjo būti sudėtinga, ypač mažiau patyrusiems asmenims. Didesnis slėgis, artimesnis gamintojo rekomendacijoms, užtikrino labiau nuspėjamas ir saugesnes valdymo savybes.

Vairavimo žiemą rekomendacijos

  1. Laikykitės gamintojo rekomendacijų: Daugumai vairuotojų saugiausia naudoti gamintojo rekomenduojamą padangų slėgį, ypač esant mišrioms kelio sąlygoms.
  2. Pritaikykite konkrečioms sąlygoms: Jei važiuojate tik sniegu ar ledu, šiek tiek sumažinę slėgį galite pagerinti sukibimą, tačiau tik saugiose ribose.
  3. Venkite ekstremalaus spaudimo: Labai mažas slėgis (pvz., 10 PSI) gali sugadinti ratlankius, kai atsitrenkiama į duobes, o labai didelis slėgis (pvz., 50 PSI) gali susidėvėti pakabos komponentai ir sumažinti važiavimo komfortą.
  4. Reguliarūs patikrinimai: Visada stebėkite padangų slėgį, ypač šaltuoju metų laiku, nes krentant temperatūrai slėgis mažėja.

Šis bandymas atskleidžia padangų slėgio ir važiavimo žiemą charakteristikų ryšio niuansus. Nors mažesnis slėgis gali būti naudingas važiuojant ant sniego ir ledo, tačiau dėl jo sumažėja valdymo ir saugumo savybės. Galiausiai laikytis gamintojo rekomenduojamo slėgio išlieka patikimiausias būdas kasdieniam vairavimui žiemą, užtikrinant sukibimo, valdymo ir saugumo pusiausvyrą.

Žymos: padangos slėgisvairavimas žiemąžieminės padangos
Dalintis257DalintisSiųstiDalintis45

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.