• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 30 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Revoliucija Lietuvos geležinkeliuose: „LTG Cargo“ pervežė krovinius be rusiškų sistemų!

pagal Andžej Biaigo
2025.01.29, 12:28
Naujienos
A A
0
Revoliucija Lietuvos geležinkeliuose LTG Cargo pervežė krovinius be rusiškų sistemų
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Žengdama svarbų žingsnį Europos integracijos link, bendrovė „LTG Cargo“ sėkmingai įvykdė pirmąjį krovinių vežimą geležinkeliu iš Lietuvos į Estiją, nesinaudodama Rusijos geležinkelių sistemomis. Šis istorinis bandomasis reisas, atitinkantis ES geležinkelių sektoriaus standartus, laikomas svarbiu proveržiu stiprinant Baltijos šalių geležinkelių nepriklausomybę ir saugumą.

Baltijos šalių geležinkelių integracijos etapas

Bandomasis traukinys, kurį sudarė 15 vagonų – 10 platformų puspriekabėms ir 5 platformos konteineriams – išvyko iš Palemono (Lietuva) ir kitą dieną atvyko į Mugos uostą (Estija). Tai pirmas kartas, kai kroviniai per Baltijos regioną buvo gabenami tik pagal Europos geležinkelių standartus, be duomenų mainų su Rusijos geležinkelių (GTT) sistemomis.

„Ši sinchronizacija su Europos tinklais neapsiriboja vien tik energetika; dabar sparčią pažangą darome ir geležinkelių sektoriuje. Šis bandomasis važiavimas yra didelis pasiekimas nacionalinio saugumo srityje ir prilygsta atskiro tinklo veikimo bandymui energetikos sektoriuje“, – sakė Lietuvos susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis.

Naujas Baltijos šalių krovinių vežimo geležinkeliais standartas

Pasak LTG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, sėkmingas bandomasis važiavimas patvirtina FREE Rail programą – pagrindinę iniciatyvą, kuria siekiama integruoti Lietuvos geležinkelių sistemą į Europos geležinkelių tinklą.

„Tai įrodo, kad net ir plačios vėžės geležinkelių sistemoje galime veikti pagal europinius principus. Tai taip pat sustiprina mūsų kompetenciją, kad ateityje galėtume sklandžiai vykdyti veiklą būsimame „Rail Baltica“ koridoriuje“, – teigė R. Lazauskas.

Pagrindiniai pasiekti etapai:

  • Techninis sertifikavimas: „LTG Cargo“ gavo visos ES plačiajuosčio geležinkelio techninės priežiūros sertifikatą.
  • Lokomotyvų sertifikavimas Estijoje: „LTG Cargo“ lokomotyvai buvo sertifikuoti eksploatuoti Estijoje, todėl nebereikia keisti lokomotyvų pasienyje.
  • Rusijos taisyklių panaikinimas: Bandomasis traukinys buvo eksploatuojamas be perteklinių Rusijos teisės aktų reikalavimų, pagal kuriuos šiuo metu reikalaujama pateikti perteklinius duomenis.

Kodėl tai svarbu Lietuvai ir Baltijos regionui

Istoriškai krovinių vežimui Baltijos šalyse didelę įtaką darė Rusijos geležinkelių taisyklės, todėl krovinių vežimas tapo priklausomas nuo pasenusių ir ribojančių procesų. Panaikindama šią priklausomybę, „LTG Cargo“ didina Lietuvos ekonominį ir geopolitinį atsparumą.

„Šis perėjimas prie visiškos Europos geležinkelių integracijos ne tik didina Baltijos šalių transporto saugumą, bet ir stiprina viso regiono ekonominę nepriklausomybę“, – sakė LTG grupės verslo atsparumo direktorius Gediminas Šečkus.

Mugos uostas – strateginis mazgas

Suomijos įlankoje esantis Muga uostas yra didžiausias Estijos krovinių uostas, kuriame kasmet perkraunama 2,1 mln. tonų konteinerinių krovinių. Bandymo metu traukinys vežė:

  • Konteineriai
  • Puspriekabės
Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Be to, bandymo metu buvo atlikti manevringumo bandymai Mugos geležinkelio stotyje ir uosto terminaluose.

„LTG Cargo“ plėtra į Vakarų rinkas

LTG grupei priklausanti bendrovė „LTG Cargo“ aktyviai plečia logistikos ir krovinių vežimo geležinkeliais paslaugas už Lietuvos ribų:

  • „LTG Cargo Polska“ plečia veiklą Lenkijoje
  • „LTG Cargo Ukraine“ – logistikos palaikymas Ukrainoje

Įmonė, kurioje dirba 1 700 logistikos specialistų, skatina ekologiškesnius ir tvaresnius krovinių vežimo geležinkeliais sprendimus, kartu mažindama priklausomybę nuo Rytų rinkų.

Sėkmingas „LTG Cargo“ bandomasis važiavimas žymi posūkį Baltijos šalių geležinkelių sektoriuje ir įrodo, kad Europos integracija ne tik įmanoma, bet ir jau vyksta. Lietuvai toliau tolstant nuo Rusijos geležinkelių įtakos, šalis tampa svarbia Europos krovinių vežimo rinkos dalyve.

Ar pritariate Lietuvos siekiui siekti visiškos Europos geležinkelių integracijos? Kaip tai paveiks Baltijos šalių logistiką? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: LTG Cargo
Dalintis68DalintisSiųstiDalintis12
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
3 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz