Trečiadienį pateikti duomenys rodo, kad balandžio-birželio mėnesiais Europoje įregistruotų naujų automobilių su akumuliatorių baterijomis dalis išaugo nuo 7,5 proc. prieš metus iki 9,9 proc., nors iškastiniu kuru varomi automobiliai prarado rinkos dalį, o bendras pardavimas sumažėjo.
Absoliučiais skaičiais per pirmąjį šių metų pusmetį Europoje kol kas parduota maždaug trečdaliu daugiau akumuliatorinių elektrinių automobilių nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį – iš viso beveik 650 000 vienetų.
Priešingai, dyzelinių automobilių pardavimai sumažėjo trečdaliu, o benzininių – penktadaliu.
Vis dėlto antrąjį ketvirtį benzininiai ir dyzeliniai automobiliai išlaikė didžiąją dalį naujai įregistruotų automobilių (55,8 %).
Du penktadaliai parduotų naujų automobilių buvo elektrifikuoti, o hibridiniai automobiliai, kurie 2021 m. pirmą kartą aplenkė dyzelinius automobilius, tebebuvo populiariausi – jų rinkos dalis sudarė 22,6 %.
Anksčiau šią savaitę paskelbti ACEA duomenys parodė, kad birželio mėnesį Europoje užregistruota mažiausiai naujų lengvųjų automobilių nuo 1996 m. – šiek tiek daugiau nei 1,06 mln. transporto priemonių, nes gamybą ribojo įvairios problemos – nuo logistikos trikdžių iki tebesitęsiančio mikroschemų trūkumo.