Sudaužytas vienas iš 1000 BMW M4 CSL.
Nepaisant to, kad BMW tik liepos mėn. pradėjo gamybą, vienas M4 CSL jau buvo sudaužytas. Avarija, kuria „Instagram“ tinkle pasidalijo vartotojas NoorJosef, kaip manoma, įvyko kitam automobiliui iš galo atsitrenkus į ribotos laidos M4, nors šiuo metu neaišku, kas kaltas ir ar automobilis buvo prototipas, priešserijinis egzempliorius, ar vienas iš 1 000 automobilių, numatytų gamybai. Taip pat prieštaringi pranešimai apie avarijos vietą: vieni komentatoriai teigia, kad ji įvyko netoli BMW būstinės Vokietijoje, kiti – Jungtinėje Karalystėje.
Iš karto matyti, kad automobilis patyrė didelių pakabos ir transmisijos pažeidimų, taip pat apgadinti ratai. Automobiliui neabejotinai prireiks ir naujo bamperio, galimai naujų galinių žibintų ir naujos bagažinės. Taip pat atrodo, kad apgadintas galinis ketvirtis, o atsižvelgiant į smūgio mastą, gali būti apgadintas net rėmas.
Taip pat verta paminėti, kad šie daiktai yra tik tie, kuriems kitas automobilis padarė tiesioginį poveikį. Atsižvelgiant į tai, kad po susidūrimo M4, atrodo, nulėkė nuo kelio, taip pat reikia paminėti nematomą priekinę dalį, kuri taip pat galėjo patirti nemažai žalos. Sudėjus visa tai su išsiskleidusiomis oro pagalvėmis, laukia didelė remonto sąskaita, jei automobilį apskritai bus galima suremontuoti ir jis nebus pripažintas nurašytu.
Pranešama, kad automobiliai dar nepateko į klientų rankas, todėl gali būti, kad tai buvo priešserijinis BMW priklausantis modelis, nors yra tikimybė, kad tai galėjo būti vienas iš 1 000 vienetų, numatytų gaminti. Jei pastarasis atvejis pasitvirtintų, BMW teks priimti sudėtingą sprendimą: bandyti atkurti šį automobilį, gaminti visiškai naują arba kaip nors susitarti su vienu klientu, kad šis atsisakytų jam skirto kiekio ir iš viso būtų pagaminta 999 vienetai. Nepaisant to, nenorėtume būti tie, kurie apie šį incidentą praneštų savo vadovui.