• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Elektromobiliai niekada neužims daugiau nei 30% rinkos“ – teigia Akio Toyoda

pagal Andžej Biaigo
2024.01.25, 10:59
Elektromobiliai
A A
0
akio toyoda

„Toyota“ generalinis direktorius Akio Toyoda.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Toyota“ generalinis direktorius Akio Toyoda mano, kad elektriniai automobiliai niekada neužims daugiau nei 30% pasaulinės rinkos. Tuo tarpu centro dešinioji Europos liaudies partija – didžiausia Europos Parlamente – po šių metų rinkimų žada peržiūrėti vidaus degimo variklių draudimą.

„Toyota“ vadovas visada skeptiškai vertino elektromobilius. Pasak jo, anglies dioksido išmetimo mažinimas turėtų būti vykdomas ne dirbtinai primetant elektromobilius, o technologiškai laisvai. T. y. galimybė sumažinti anglies dioksido išmetimą kitomis priemonėmis.

Todėl Toyoda pritaria hibridų, degalų elementais varomų automobilių arba vandenilį deginančių variklių naudojimui. „Elektromobiliai niekada neužims didesnės nei 30 proc. pasaulinės rinkos dalies“. – mano Japonijos konglomerato generalinis direktorius.

Pasak Toyodos, kurį cituoja „Bloomberg“, nors dabartiniai elektriniai automobiliai parduodami vis geriau, 7 iš 10 pirkėjų rinksis kitą varomosios jėgos rūšį. „Šiuo metu 1 mlrd. žmonių gyvena vietovėse, kuriose nėra elektros. Akumuliatoriniai automobiliai negali užtikrinti transporto visiems“. – Akio priduria.

Reikia mažinti anglies dioksido išmetimą

Savo kalbos proga Tojoda taip pat kritikavo pasaulio žiniasklaidą. Ji buvo kritikuojama už tai, kad kenkia „Toyotai“, kuri atsilieka nuo kitų gamintojų elektromobilių kūrimo srityje. Tačiau permainų vėjai jau ryškėja.

„Svarbu nepereiti tik prie akumuliatorinių variklių arba kuro elementų automobilių. Anglies dioksidas yra mūsų priešas. Todėl visi galvokime apie tai, kaip galime iš karto sumažinti jo išmetamų teršalų kiekį“, – sako Toyoda.

toyota vandeniliniai automobiliai
Šiuo metu „Toyota“ kuria variklius, deginančius vandenilį. Tokie automobiliai, be kita ko, dalyvauja automobilių lenktynėse.

Kalbant apie anglies dioksido išmetimo mažinimą, Japonija neketina mėgdžioti Europos. „Šia tema mes turime savo būdą, kaip elgtis“, – apibendrina Akio.

Prisiminkite, kad daugelis prognozių dėl elektromobilių yra daug optimistiškesnės nei Toyoda prognozės. Tarptautinės energetikos tarybos duomenimis, 2022 m. elektromobilių dalis pasaulinėje rinkoje sudarė 14%, o 2030 m. – 67%. Taip pat skaitykite: „Ar elektromobiliai užleis vietą vandeniliu varomiems automobiliams?“

2035 m. nebėra tokie tikri?

Nepaisant vienas po kito pasiektų rekordų, dabar automobilių gamintojai tikisi, kad susidomėjimas elektromobiliais sumažės. Tai lemia keletas veiksnių, pavyzdžiui, didelės palūkanų normos, didelė elektromobilių įsigijimo kaina, didelis jų vertės nusidėvėjimas, brangus remontas ar kasdienio naudojimo kliūtys. T. y. nepakankamas veikimo nuotolis ir infrastruktūra.

Skaitykite  Stovėjimas EV įkrovimo vietoje be įkrovimo? Gresia bauda iki 90 €

Europos Parlamento rinkimai vyks šių metų viduryje. Italijos vicepremjeras ir transporto ministras Matteo Salvini jau paskelbė, kad jei dešiniojo sparno partijos įgis persvarą būsimuose Europos Parlamento rinkimuose, jos tvirtai sieks uždrausti nuo 2035 m. pardavinėti vidaus degimo varikliais varomus automobilius.

Atrodo, kad Europos liaudies partija (ELP), su kurios manifestu susipažino portalas euroactiv.com, taip pat „švelnėja“. Po EP rinkimų ji taip pat žada peržiūrėti draudimą. „Mes nepritariame draudimų politikai, pavyzdžiui, vidaus degimo variklių draudimui, ir kuo greičiau ją peržiūrėsime“, – sakė – rašoma jos manifeste.

Vienas iš Europos Parlamento narių – vokietis Jensas Gieseke – netgi teigia, kad sprendimas atsisakyti vidaus degimo automobilių gali sukelti vadinamąjį Havanos efektą. Taip jis įspėja, kad prievarta įvedus draudimą europiečiai nevažiuos vis senesniais ir nuodingesniais automobiliais.

To visi norėtume išvengti.

Žymos: Akio Toyodadekarbonizacijaelektromobiliai
Dalintis81DalintisSiųstiDalintis14

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.