• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 13 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Lėtėjant elektromobilių rinkos augimui, VW ir „Ford“ gali būti skirtos baudos už tai, kad nesiekia 2025 m. ES CO2 tikslų.

pagal Andžej Biaigo
2024.08.22, 19:00
Elektromobiliai
A A
0
volkswagen ikraunamas hibridinis automobilis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pasak analitinės bendrovės „Dataforce“ ataskaitos, automobilių gamintojai, norėdami pasiekti 2025 m. Europos Sąjungos CO2 išmetimo tikslus, turės smarkiai padidinti visiškai elektrinių ir hibridinių automobilių pardavimus, nepaisant „rinkos skepticizmo“ elektromobilių atžvilgiu.

2025 m. ES parduodamų naujų automobilių parko vidurkis bus 93,6 g CO2/km, palyginti su 2021 m. įsigaliojusia 116 g/km riba.

Kiekvienas automobilių gamintojas turi savo tikslą, pagrįstą vidutine savo automobilių parko mase, o tai reiškia, kad tokie prekių ženklai kaip „Mercedes-Benz“ ir BMW, parduodantys didelius visureigius, turi didesnius tikslus nei prekių ženklai, parduodantys daugiausia mažesnius automobilius su mažesniais varikliais ir mažesniu išmetamo CO2 kiekiu, pavyzdžiui, „Dacia“ ar „Citroen“.

ES skirs baudas prekių ženklams, kurie nepasieks užsibrėžto tikslo, – po 95 eurus už kiekvieną gramą viršijančią normą. Automobilių gamintojai už 2021 m. tikslų nepasiekimą iš viso sumokėjo 550 mln. eurų, nors beveik visos markės savo tikslus pasiekė laiku, teigė „Dataforce“.

Iš didžiųjų Europos automobilių pramonės grupių tik „Geely“ ir „Tesla“ jau dabar nesiekia savo 2025 m. tikslų. „Tesla“ nesunkiai įgyvendina savo tikslą, nes parduoda tik nulinės taršos visiškai elektrinius automobilius, o „Geely“ padeda „Volvo“ prekės ženklas, kuriuo parduodama daug visiškai elektrinių modelių.

„Toyota“, parduodanti nedaug visiškai elektrinių automobilių, bet daug mažai taršių visiškai hibridinių automobilių, yra arčiausiai savo 2025 m. tikslo. „Ford“ ir „Volkswagen Group“ susiduria su didžiausiu atotrūkiu, teigia ‚Dataforce‘ (žr. diagramą toliau).

Šių metų pradžioje „VW Group“ generalinis direktorius Oliveris Blume sakė, kad ES turėtų pakoreguoti CO2 tikslus, nes nulinės taršos visiškai elektrinių automobilių pardavimai sulėtėjo. Jis taip pat sakė, kad VW galėtų prisijungti prie išmetamųjų teršalų fondo kartu su efektyvesniu automobilių gamintoju ir taip sumažinti savo automobilių parko išmetamųjų teršalų kiekį.

BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse taip pat paragino peržiūrėti tikslus, o „Renault Group“ generalinis direktorius Luca de Meo atviru laišku kreipėsi į reguliavimo institucijas.

Remiantis Europos Komisijos dokumentais, kuriuos rugpjūčio 21 d. peržiūrėjo „Automotive News Europe“, 2025 m. dar nebuvo paskelbta apie jokius naujus svarbius automobilių gamintojų jungtinės veiklos susitarimus.

Skaitykite  Naudoti hibridiniai automobiliai - kas dažniausiai genda?
išmetamo CO2 kiekis pagal oem grupes 2024 m. sausio-birželio mėn
išmetamo CO2 kiekis pagal oem grupes 2024 m. sausio-birželio mėn. „DATAFORCE“ grafika.

Greičiausias būdas užtikrinti atitiktį reikalavimams būtų padidinti visiškai elektra varomų automobilių pardavimus, tačiau šiais metais elektromobilių rinka gerokai atvėso, nes didžiosiose rinkose, ypač Vokietijoje, panaikintos lengvatos, o vartotojai nesutinka mokėti didesnių kainų už elektra varomus automobilius.

„Dataforce“ rugpjūčio 21 d. ataskaitoje teigiama, kad pirmąjį šių metų pusmetį BEV rinkos dalis Europoje sumažėjo iki 13,3 proc., palyginti su 13,8 proc. tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu.

Automobilių gamintojai taip pat ruošiasi šiems tikslams, didindami visiškai hibridinių automobilių pardavimus ir toliau populiarindami PHEV automobilius, kurie šiemet išlaikė didžiąją rinkos dalį, nors ir laikomi brangiai kainuojančia pereinamąja technologija.

Pirmąjį šių metų pusmetį visa Europos rinka išaugo 4,3 proc. (arba 234 000 pardavimų), iš kurių pusę sudarė visiškai hibridiniai automobiliai, teigia „Dataforce“.

„BEV ir PHEV turi didžiausią mažinimo potencialą, tačiau subsidijų mažinimas sutrukdė jų patekimą į masinę rinką“, – teigiama „Dataforce“ ataskaitoje.

Tikimasi, kad PHEV pardavimai smarkiai sumažės, ypač dėl to, kad ES skatina atidžiau tikrinti naudingumo koeficientą, t. y. kiek laiko iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis veikia visiškai elektriniu režimu. Atliekant realią stebėseną transporto priemonėje nustatyta, kad PHEV degimo variklis veikia daug dažniau, nei numatyta išmetamųjų teršalų sertifikavimo bandymuose.

Balandžio mėn. aplinkosaugos teisių gynimo grupės „Transportas ir aplinka“ atlikta analizė parodė, kad, remiantis 2023 m. pardavimų struktūra, automobilių gamintojams reikėtų padidinti elektromobilių rinkos dalį iki 24 proc.; padidėjus hibridinių transporto priemonių pardavimams, šis rodiklis galėtų sumažėti iki maždaug 18 proc., teigė „Transportas ir aplinka“.

„Dataforce“ teigė, kad automobilių gamintojui, kurio portfelyje nėra visiškai hibridinių automobilių, reikėtų parduoti 37 proc. BEV ir PHEV; tačiau automobilių gamintojas, parduodantis 55 proc. visiškai hibridinių automobilių, šį skaičių galėtų sumažinti iki 23 proc.

Automobilių gamintojai gali ne tik keisti savo siūlomų jėgainių tipą (pavyzdžiui, išimti iš rinkos daug teršalų išmetančius automobilius), bet ir sumažinti elektromobilių pradinę kainą naudodami nebrangią LFP akumuliatorių technologiją ir didindami gamybos apimtis. Šią užduotį apsunkino ES papildomi tarifai Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, tačiau šiais metais pradedama gaminti daug Europoje pagamintų elektromobilių, kurių bazinė kaina ne didesnė kaip 25 000 eurų, įskaitant „Renault 5“ ir „Citroen E-C3“.

Skaitykite  Lietuvos keliuose – jau beveik 35 tūkstančiai elektromobilių

Tai turės įtakos vidaus degimo varikliu varomų automobilių kainai, ataskaitoje teigė „Dataforce“ analitikas Benjaminas Kibiesas. „Automobilių pirkėjai turi pasiruošti benzininių ir dyzelinių automobilių kainų kilimui, o BEV automobiliai taps prieinamesni, kai bus pristatyti nauji modeliai“, – sakė jis.

Šaltinis: europe.autonews.com
Žymos: co2elektromobiliai
Dalintis28DalintisSiųstiDalintis5

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Atšaukiami 141 700 dyzeliniai automobiliai dėl variklio gedimo rizikos – ar vairuojate vieną iš šių modelių?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.