„Volvo“ atsisakė siekio 2030 m. prekiauti tik visiškai elektra varomais automobiliais ir vietoj to į savo asortimentą įtrauks iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius bei kai kuriuos automobilius su lengvais hibridiniais varikliais.
Dabar automobilių gamintojas siekia, kad 2030 m. bent 90 proc. jo pardavimų sudarytų hibridiniai modeliai ir tik baterijomis varomi modeliai, sakoma pranešime. Likusią dalį sudarys lengvieji hibridai, kurių veikimas daugiausia priklauso nuo vidaus degimo variklio.
„Esame tvirtai įsitikinę, kad mūsų ateitis – elektrinė“, – sakė generalinis direktorius Jimas Rowanas rugsėjo 4 d. pranešime. “Tačiau akivaizdu, kad perėjimas prie elektrifikacijos nebus linijinis, o klientai ir rinkos pereina prie elektrifikacijos skirtingu greičiu.“
Elektromobilių paklausa Europoje mažėja po to, kai šalys, įskaitant Vokietiją ir Švediją, nutraukė arba sumažino subsidijas.
Tai paskatino tokius gamintojus kaip „Mercedes-Benz Group“ ir „Volkswagen“ sumažinti savo elektromobilių ambicijas, o „VW“, siekdama sumažinti sąnaudas, svarsto apie precedento neturinčių gamyklų Vokietijoje uždarymą.
„Geely“ priklausanti „Volvo Car“ taip pat pateko į kryžminę ugnį prekybos konflikte su Pekinu dėl pagalbos savo elektromobilių pramonei. Bendrovė Kinijoje gamina elektrinius modelius, kuriems taikomi JAV ir Europos Sąjungos muitai.
Liepos mėn. „Volvo“ šiek tiek sumažino šių metų automobilių pardavimo prognozę dėl ES muitų. Birželio mėn. ji atidėjo savo visureigio EX30 tiekimą į JAV iki kitų metų po to, kai Vašingtonas įvedė daugiau kaip 100 proc. tarifą Kinijos importuojamiems elektra varomiems automobiliams. Siekdama sumažinti sąnaudas, „Volvo“ Švedijoje mažina darbo vietų skaičių.
„Volvo“ tikisi, kad jos pagrindinis elektrinis visureigis EX90 artimiausiais mėnesiais padidins paklausą. Bendrovė pradėjo tiekti šį modelį mažmenininkams JAV ir Europoje, o pirmieji klientai automobilius turėtų gauti iki šio mėnesio pabaigos.