Elektromobilių milžinė „Tesla“ žengia svarbų žingsnį Baltijos regione, pasirinkdama Lietuvą kaip kitą augimo kryptį. Šią žiemą „Tesla“ Vilniuje atidarys savo pirmąjį nuolatinį pardavimo ir paslaugų centrą, kuris taps svarbiu etapu ne tik vietos automobilių sektoriui, bet ir nekilnojamojo turto rinkai.
Nekilnojamojo turto partnerystė su „Tesla“
„Tesla“ naujos vietos paiešką patikėjo pasaulinei nekilnojamojo turto bendrovei JLL ir jos partneriui Baltijos šalyse ‚1Partner LT‘. Ši Lietuvos agentūra padėjo rasti idealų nekilnojamojo turto objektą „Tesla“ centrui. Naujasis salonas ir serviso centras įsikurs J. Tiškevičiaus g. 26, Trakų Vokės rajone, Vilniuje. Jis užims beveik 1 000 kv. m ir turės erdvią lauko aikštelę su 100 vietų automobilių stovėjimo aikštele.
Šiame centre bus ne tik parduodamos transporto priemonės, bet ir teikiamos techninės paslaugos, užtikrinančios greitą ir patogią pagalbą „Tesla“ savininkams.
„Tesla“ atvykimo svarba Lietuvos nekilnojamojo turto rinkai
Pasak „1Partner LT“ vadovo Viktoro Račkovskio, „Tesla“ įsikūrimas Lietuvoje – tai ne tik naujo verslo pradžia, bet ir svarbus signalas šalies nekilnojamojo turto rinkai.
„Kuo daugiau tarptautiniu mastu pripažintų prekės ženklų pasirenka Lietuvą, tuo patrauklesnė mūsų nekilnojamojo turto rinka tampa kitiems pasauliniams investuotojams. Tai puikus pavyzdys, kaip tarptautinės bendrovės gali pasikliauti vietos ekspertais, kad efektyviai ir greitai įeitų į rinką“, – sako A. Račkovskis.
Jis taip pat priduria, kad bendradarbiavimas su „Tesla“ buvo unikalus ir įkvepiantis, vyko sklandžiai ir greitai.
Kuo „Tesla“ salonai unikalūs?
„Tesla“ salonai garsėja ne tik savo transporto priemonėmis, bet ir išskirtiniu dizainu bei klientų patirtimi. Tikimasi, kad naujasis Vilniaus centras bus tokio pat išskirtinio stiliaus.
Štai kuo išsiskiria „Tesla“ salonai:
- Minimalistinis dizainas: Salono išplanavimas yra erdvus, o pagrindinis dėmesys skiriamas automobiliams. Švarios linijos, balta, juoda ir raudona spalvos bei naujoviškas apšvietimas sukuria įspūdingą atmosferą.
- Interaktyvūs sprendimai: Skaitmeniniai ekranai ir interaktyvūs ekranai naudojami visame salone, todėl klientai gali tyrinėti automobilių funkcijas ir net pritaikyti juos savo poreikiams.
- Ekologiškas požiūris: Salonuose, suprojektuotuose atsižvelgiant į tvarumą, įrengta pažangi transporto priemonių įkrovimo infrastruktūra ir „švarūs“ aptarnavimo centrai be dūmų, tepalų ir triukšmo.
Pirmasis „Tesla“ salonas: Žvilgsnis atgal
Minint „Tesla“ centro Vilniuje atidarymą, verta prisiminti pačią pirmąją bendrovės parduotuvę. Ji buvo atidaryta 2008 m. Santa Monikoje, Kalifornijoje, ir žymėjo elektromobilių revoliucijos pradžią.
Pasak Santa Monikos parduotuvės architektų ir interjero dizainerių „CCS Architecture“, daugelį lankytojų nustebino iš salono matoma atvira paslaugų erdvė. Mechanikai dirbo tarsi virėjai atviroje virtuvėje, pabrėždami „Tesla“ skaidrumo vertybes.
Ši pirmoji parduotuvė tapo pavyzdžiu šiandieniniams prestižiniams „Tesla“ salonams, įskaitant San Francisko centrą, įsikūrusį istoriniame „Chevrolet“ pastate, ir futuristinę parduotuvę Filipinuose, kuri bus atidaryta 2024 m. lapkritį.