Žemiau pateiktame vaizdo įraše matyti neseniai įvykęs incidentas, kai Kalifornijos kelių patruliams teko susidurti su „Tesla“ automobiliu (\”Model 3“ arba „Model Y\”), kuris, kaip pranešama, važiavo įjungęs autopiloto režimą, o vairuotojas, kaip įtariama, buvo apsvaigęs nuo alkoholio.
Los Andželo ABC7 praneša, kad automobilis atsitrenkė į pakelės sieną ir toliau tęsė kelionę į dievai žino kokią vietą.
Policija sulėtino automobilį ir privertė jį visiškai sustoti, o tai tikriausiai yra geriausias būdas sustabdyti automobilį, bent jau iki tol, kol kada nors policija gaus galimybę paprašyti „Tesla“ avariniu atveju išjungti konkretų automobilį.
„Tesla“ automobilis, kuriame, kaip pranešama, buvo įjungta autopiloto funkcija, ketvirtadienio vakarą sustojo ant greitkelio viaduko Glendalio rajone, kai buvo sulaikyta įtariamoji vairavimu išgėrus.
Remiantis Kalifornijos greitkelių patrulių įvykių registracijos žurnalu, transporto priemonė netrukus po 23 val. vakaro atsitrenkė į pakelės sieną ir važiavo toliau, nes vairuotojas, kaip pranešama, buvo be sąmonės.\”
Šiuo atveju sunku kaltinti „Tesla“ pagalbinę vairavimo sistemą „Autopilot\”. Tiesą sakant, be šios sistemos automobilis potencialiai vienaip ar kitaip būtų patekęs į avariją.
Ateityje pramonė turės sugalvoti, kaip nustatyti vairuotojo būklę ir saugiai sustabdyti važiavimą (arba važiuoti toliau lėtai, jei sustoti būtų pavojingiau nei pajudėti ir išvažiuoti iš kokio nors didelio greičio ruožo).
Policijai sustabdyti „Autopiloto“ vairuojamą automobilį iš tikrųjų skamba kaip lengvesnė užduotis nei sustabdyti automobilį, vairuojamą neblaivaus vairuotojo.