• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 22 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Remontuoti ar keisti? Ekspertų patarimai dėl variklio gedimų

pagal Michal Kovalčiuk
2025.02.01, 10:00
Patarimai
A A
0
variklis stumokliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilio variklio gedimas yra viena iš labiausiai transporto priemonių savininkus gąsdinančių problemų. Taip nutinka ne tik seniems automobiliams; net ir palyginti naujos transporto priemonės gali patirti rimtų variklio problemų, ypač pasibaigus jų garantijai. Tuomet iškyla didelis klausimas – remontuoti variklį ar jį pakeisti? Štai ką Lietuvos vairuotojai turi žinoti prieš priimdami sprendimą.

Kodėl sugenda varikliai?

Variklio gedimus lemia keli veiksniai. Viena iš dažniausių priežasčių – pavėluotas tepalų keitimas. Nors daugelis automobilių gamintojų leidžia keisti alyvą kas 30 000-50 000 km, realiomis važiavimo sąlygomis tai gali būti per ilgas laiko tarpas. Susidėvėjusi alyva praranda gebėjimą tepti ir aušinti variklio sudedamąsias dalis, todėl jos dėvisi anksčiau laiko. Dažniausiai pasitaikančios alyvos keitimo nepaisymo pasekmės yra šios:

  • Turbokompresoriaus pažeidimai – metalo dalelės gali pasklisti alyvoje ir dar labiau pažeisti vidų.
  • Užsikimšę alyvos kanalai – nuosėdos susiaurina alyvos kanalus, todėl jie perkaista ir padidėja trintis.
  • Priešlaikinis guolių nusidėvėjimas – Guoliai kenčia nuo alyvos degradacijos, dėl to variklis ima stuksenti ir sugenda.

Be to, dažnos trumpos kelionės ir itin didelis variklio sūkių dažnis (per mažas arba per didelis) gali pagreitinti nusidėvėjimą.

Ar verta remontuoti sugadintą variklį?

Kai kuriais atvejais variklį galima suremontuoti, tačiau ne visi remonto darbai yra ekonomiškai naudingi. Pasak variklių remonto specialistau , kai kuriuos variklius galima atkurti iki gamyklinės būklės pakeičiant pagrindinius komponentus. Tačiau jei dauguma variklio vidinių dalių yra smarkiai susidėvėjusios, variklio atstatymas kainuoja beveik tiek pat, kiek ir naujo variklio pirkimas.

Remontuoti ar pakeisti? Veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti

Jei variklis smarkiai sugadintas, turite tris galimybes:

  1. Sumontuoti visiškai naują variklį – tai patikimiausias, bet ir brangiausias sprendimas. Naujų variklių kainos prasideda nuo maždaug 20 000 EUR.
  2. Pirkti naudotą variklį – pigesnė alternatyva, tačiau su ja susijusi rizika. Netinkamai sumontuotas arba įsigytas iš nepatikimo pardavėjo gali sukelti papildomų problemų.
  3. Remontuoti esamą variklį – jei pažeidimai nedideli ir yra dalių, tai gali būti ekonomiškas sprendimas.
Skaitykite  Viena klaida, kuri gali sukelti rimtą automobilio gedimą

Profesionalios diagnozės svarba

Prieš priimant bet kokį sprendimą, labai svarbu atlikti profesionalų diagnostinį vertinimą. Tai padės nustatyti žalos mastą ir tai, ar remontas yra įmanomas. Kai kurios dirbtuvės siūlo visas paslaugas, įskaitant variklio diagnostiką, remontą ir pakeitimą naujais arba naudotais varikliais. Taip užtikrinama, kad remontas bus atliktas teisingai ir sumažės papildomų gedimų rizika.

Saugokitės naudotų variklių pirkimo be montavimo paslaugų

Daugelyje interneto skelbimų siūlomi naudoti varikliai už patrauklią kainą, kartais vos už kelis šimtus eurų. Tačiau šios „paleidimo garantijos“ dažnai negarantuoja ilgalaikio patikimumo. Mechanikai dažnai susiduria su atvejais, kai klientai įsigyja variklį atskirai, o vėliau susiduria su montavimo problemomis.

  • Ekspertai įspėja: „Dažna klaida yra atskirai įsigyti naudotą variklį ir samdyti nepriklausomą mechaniką, kuris jį sumontuotų. Jei variklis sugenda, pardavėjas kaltina mechaniką, o mechanikas – pardavėją. Saugiausia variklį pirkti ir montuoti iš to paties tiekėjo, taip užtikrinant visišką garantiją.“

Geriausias sprendimas: Vieno langelio remonto dirbtuvė

Lietuvos vairuotojams, susidūrusiems su variklio gedimu, geriausia kreiptis į specializuotą servisą, kuris siūlo diagnostikos, remonto ir variklio keitimo galimybes vienoje vietoje. Nesvarbu, ar tai būtų nedidelis remontas, ar visiškas pakeitimas, pasirinkę profesionalią įstaigą galite sutaupyti laiko ir pinigų, kartu užtikrindami ilgalaikį patikimumą.

Laiku keisdami alyvą ir laikydamiesi tinkamų vairavimo įpročių, galite prailginti variklio tarnavimo laiką ir išvengti brangiai kainuojančių gedimų. Tačiau jei vis dėlto įvyktų variklio gedimas, žinodami savo galimybes galite daug ką pakeisti.

Žymos: mechanikasremontasvariklio alyvavariklis
Dalintis78DalintisSiųstiDalintis14
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz