• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 18 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

11 paslėptų paslapčių apie automatines automobilių greičio dėžes, kurias reikia žinoti!

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.02, 18:00
Patarimai
A A
0
Patvariausios ir geriausios automatinės pavarų dėžės m rezimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kada paskutinį kartą galvojote apie automatinio automobilio pavaras? Tikriausiai niekada. Automatinių pavarų dėžių grožis yra tas, kad jos atlieka visą sunkų darbą, todėl galite mėgautis sklandžiu važiavimu. Tačiau po variklio dangčiu sudėtinga pavarų, hidraulikos ir elektronikos sistema nenuilstamai dirba, kad optimizuotų jūsų vairavimo patirtį. Štai 11 netikėtų faktų apie automatines pavarų dėžes, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas vairuotojas.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

1. Planetinių krumpliaračių rinkinys yra transmisijos smegenys

Planetinių krumpliaračių rinkinys yra transmisijos smegenys

Automatinės pavarų dėžės pagrindas – planetinis reduktorius, puikus mechanizmas, leidžiantis sklandžiai perjungti pavaras. Jį sudaro trys pagrindinės dalys: saulės pavara (centre), planetiniai krumpliaračiai (aplink saulės pavarą) ir žiedinė pavara (išorinė). Įjungus skirtingus šių pavarų derinius, automobilis gali sklandžiai perjungti greičius, nereikalaudamas rankinio valdymo.

2. Sukimo momento keitikliai vietoj sankabos

Skirtingai nei automobiliuose su mechanine pavarų dėže, kuriuose naudojama sankaba, automatinėse pavarų dėžėse variklio galia į ratus perduodama naudojant sukimo momento keitiklį. Ši sistema naudoja hidraulinį skystį, kuris užtikrina sklandų ir efektyvų galios perdavimą, todėl nereikia naudoti sankabos pedalo.

3. Transmisijos valdymo moduliai priima išmanius sprendimus

Transmisijos valdymo modulis

Šiuolaikiniuose automobiliuose su automatine pavarų dėže yra pavarų dėžės valdymo modulis (TCM), kuris veikia kaip pavarų dėžės smegenys. Jis stebi greitį, akceleratoriaus padėtį ir važiavimo sąlygas, kad nustatytų optimalų pavarų perjungimą. Kai kurie pažangūs TCM laikui bėgant netgi prisitaiko prie individualaus vairavimo stiliaus, taip pagerindami efektyvumą ir našumą.

4. Hidraulinė sistema yra pavarų dėžės gelbėjimosi ratas

Automatinių pavarų dėžių veikimas priklauso nuo hidraulinio slėgio. Pavarų dėžės skystis atlieka svarbų vaidmenį įjungiant pavaras, sutepant komponentus ir aušinant sistemą. Dėl mažo skysčio kiekio arba nešvaraus skysčio gali sutrikti veikimas, perkaisti ir brangiai kainuoti remontas.

5. Rankinis režimas suteikia daugiau kontrolės

Automatinės pavarų dėžės rankinis režimas menteles

Daugelyje automatinių automobilių yra rankinis arba sportinis režimas, todėl vairuotojai gali patys perjungti pavaras be sankabos. Tai ypač praverčia važiuojant sportiniu automobiliu, stabdant varikliu arba velkant sunkius krovinius. Tačiau dažnai rankiniu būdu perjungiant pavaras automatiniame automobilyje, ilgainiui jos gali papildomai susidėvėti.

6. „Idle Creep“ padeda užtikrinti sklandų vairavimą

Ar kada nors pastebėjote, kad automatinis automobilis šiek tiek pajuda į priekį, kai nuimate stabdžio pedalą? Ši funkcija, vadinama laisvosios eigos šliaužimu, padeda sklandžiau važiuoti mieste, nes leidžia kontroliuoti judėjimą eisme ir stovėjimo aikštelėje.

Skaitykite  20 labai nepatikimų naudotų automobilių: ekspertų įspėjimas

7. „Overdrive“ taupo degalus greitkeliuose

„Overdrive“ – tai aukštas pavarų santykis, kuris sumažina variklio sūkių dažnį važiuojant greitkeliu, taip pagerindamas degalų naudojimo efektyvumą ir sumažindamas variklio nusidėvėjimą. Dauguma šiuolaikinių automatinių pavarų dėžių įjungia pavarą automatiškai, tačiau senesniuose modeliuose vairuotojai gali ją įjungti arba išjungti rankiniu būdu.

8. Neįprasti garsai gali reikšti bėdą

Jei išgirdote šnypščiančius, girgždančius ar šlifavimo garsus iš transmisijos, neignoruokite jų. Šie garsai gali reikšti, kad trūksta transmisijos skysčio, susidėvėję krumpliaračiai arba vidiniai pažeidimai. Ankstyvas problemų sprendimas gali padėti išvengti brangaus vėlesnio remonto.

9. Perkaitimas gali sunaikinti jūsų transmisiją

Automatinės pavarų dėžės gali perkaisti, ypač esant ekstremalioms oro sąlygoms arba velkant didelius krovinius. Perkaitimo požymiai: vėluoja pavarų perjungimas, jaučiamas degėsių kvapas ir skysčio nuotėkis. Reguliari techninė priežiūra, įskaitant skysčių tikrinimą, gali padėti išvengti brangiai kainuojančios žalos.

10. Perjungimas į stovėjimo padėtį prieš sustojant gali sukelti žalą

automatine pavaru deze p parkingas

Daugelis vairuotojų nesuvokia, kad įjungus stovėjimo pavarą prieš visiškai sustojant gali būti pažeista pavarų dėžė. Parkavimo svirtis – mažas metalinis kaištis, kuris blokuoja pavarų dėžę, – gali susidėvėti arba lūžti dėl apkrovos. Prieš perjungdami parkavimo pavarą visada visiškai sustokite.

11. Neutralioji pavara nėra skirta važiuoti

Kai kurie vairuotojai mano, kad važiuojant nuo kalno įjungus neutralią pavarą sutaupoma degalų, tačiau šiuolaikiniai automobiliai su automatine pavarų dėže jau sumažina degalų sąnaudas, kai akceleratoriaus pedalas neįjungtas. Dar blogiau, kai važiuojama neutralioje padėtyje, variklis nestabdo, todėl stabdžiai papildomai apkraunami, o vairavimas gali būti mažiau saugus.

Galutinės mintys

Jūsų automatinė pavarų dėžė yra sudėtingas inžinerijos kūrinys, kuriam reikia tinkamos priežiūros, kad veiktų efektyviai. Reguliari techninė priežiūra, įskaitant transmisijos skysčio lygio tikrinimą ir žalingų vairavimo įpročių vengimą, gali pailginti jos tarnavimo laiką ir užkirsti kelią brangiam remontui.

Kas jus labiausiai nustebino šiame sąraše? Ar kada nors susidūrėte su transmisijos problemomis? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: automatinė pavarų dėžėpavarų dėžė
Dalintis194DalintisSiųstiDalintis34
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Populiariausi hibridiniai automobiliai 2025 metais – kurie verti dėmesio?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz