• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos Varikliai

4 blogiausi benziniai varikliai – mechanikai pataria vengti

pagal Andžej Biaigo
2025.05.20, 14:30
Varikliai
A A
0
2020 honda city benzininis variklis

2020 Honda City benzininis variklis. „Honda“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Maži benzininiai varikliai su turbokompresoriumi turėjo tapti automobilių inžinerijos ateitimi, nes juose turėjo būti suderintas degalų naudojimo efektyvumas, mažas išmetamųjų teršalų kiekis ir pakankama galia. Daugeliui jų pavyko įgyvendinti šį pažadą, tačiau kiti pasirodė esantys brangios klaidos. Pateikiame keturis mažus benzininius variklius, kurie tarp mechanikų įgijo reputaciją dėl rimtų patikimumo problemų ir brangiai kainuojančio remonto.

Honda 1.0 VTEC (P10A2)

Šis 1,0 l variklis, naudotas 10-osios kartos „Civic“, atrodė kaip protingas sprendimas sumažinti automobilio dydį. Jis išvystydavo iki 129 AG, o deklaruojamos degalų sąnaudos siekė net 4,7 l/100 km. Tačiau jį vargino sugedęs skriemulys, kuris pažeidė paskirstymo diržą. Diržo fragmentai patekdavo į variklį, todėl jis perkaisdavo, ypač antrasis cilindras. Kai kuriais atvejais reikėdavo keisti visą variklio bloką – remontas buvo brangesnis nei naudoto „Civic“. „Honda“ tyliai atsisakė šio variklio 11-oje kartoje.

PSA/Stellantis 1.2 PureTech (EB)

Šis 3 cilindrų variklis buvo plačiai naudojamas „Peugeot“, „Citroën“, „Opel“ ir kituose „Stellantis“ modeliuose. Nors pradžioje jis pelnė apdovanojimus ir buvo giriamas, ilgalaikis naudojimas atskleidė didelių problemų. Į alyvą panardintas paskirstymo diržas per anksti susidėvėdavo – ypač trumpų kelionių metu, kai degalai praskiedžia alyvą. Nuolaužos galėjo užkimšti vakuuminį siurblį arba alyvos filtrą, todėl galėjo sutrikti stabdžiai arba užgesti variklis. Problema išlikdavo net ir pakeitus diržą. Tik 2023 m. problema buvo išspręsta hibridiniuose variantuose pereinant prie grandinės.

Ford 1.0 EcoBoost (iki 2018 m. pagaminti modeliai)

Dar vienas apdovanojimus pelnęs variklis, kuris susidūrė su problemomis. Ankstesnėse versijose (2012-2018 m.) buvo naudojamas į alyvą panardintas paskirstymo diržas ir kilo problemų dėl cilindrų galvučių patvarumo. Dažnai pasitaikydavo degalų slėgio problemų ir susidėvėjusių degalų siurblio kumštelių. Kita dažna problema buvo perkaitimas dėl aušinimo sistemos trūkumų. 2018 m. „Ford“ atnaujino variklį, įdiegdama paskirstymo grandinę, tačiau senesnės versijos vis dar kelia patikimumo riziką.

Renault 1.2 TCe (H5Ht)

Šis 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi buvo montuojamas daugelyje „Renault“ ir „Dacia“ modelių nuo 2012 iki 2018 m. Dažniausiai pasitaikanti problema buvo per didelės alyvos sąnaudos – iki 1 litro per 1 000 km – greičiausiai dėl netinkamai veikiančio alyvos siurblio važiuojant intensyviai. Taip pat buvo problemų su laiko grandinės įtempikliais, kurios, laiku nepastebėtos, galėjo sukelti didelių vidaus pažeidimų. Net ir po 2015 m. įdiegtų patobulinimų variklis išlieka rizikingas ilgalaikiam naudojimui.

Kaip išvengti rizikingų variklių

Nors šie varikliai sukėlė rimtų problemų, ne visi maži benzininiai agregatai yra blogi. Kai kurie, pavyzdžiui, 1.0 TSI iš „Volkswagen“ arba 0.9 TCe iš „Renault“, pasižymi ilgaamžiškumu. Ieškant naudoto automobilio labai svarbu ištirti variklio tipą, perskaityti techninius biuletenius ir patikrinti, ar automobilis nebuvo atšauktas iš rinkos arba ar jam nebuvo taikyta techninės priežiūros kampanija.

„Jei nesate tikri dėl konkretaus variklio reputacijos, paklauskite patikimo mechaniko. Būtent jie mato realius gedimus ir žino, kas ir kodėl sugenda“, – sako nepriklausomas automobilių technikas Kaune T. Valaitis.

Mažinimo tendencija atnešė ir technologinių laimėjimų, ir brangiai kainuojančių nesėkmių. Čia išvardyti varikliai popieriuje galėjo atrodyti patrauklūs, tačiau realybėje jie daugeliui savininkų sukėlė problemų. Svarstydami apie naudotą automobilį, prieš priimdami sprendimą visada skirkite laiko variklio istorijai patikrinti ir pasikonsultuokite su ekspertais.

Ar esate turėję vieną iš šių variklių? Pasidalykite savo patirtimi toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: fordhondanepatikimi varikliairenaultStellantis
Dalintis77DalintisSiųstiDalintis13
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz