• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

10 geriausių ir blogiausių automobilių variklių: kas nustebino labiausiai?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.06, 14:30
Apžvalgos
A A
0
Toyota UZ serijos V8 variklis

Toyota UZ serijos V8 variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Variklis yra bet kurio automobilio širdis, ir per dešimtmečius automobilių gamintojai sukūrė tiek šedevrus, tiek mechanines klaidas. Šiame straipsnyje aptariame penkis geriausius ir penkis blogiausius didžiausių automobilių gamintojų pagamintus variklius, ypatingą dėmesį skirdami tam, kaip jie išlaikė laiko išbandymą arba dramatiškai žlugo.

Geriausi kada nors pagaminti varikliai

Šie varikliai garsėja savo patikimumu, inžineriniu meistriškumu, o kai kuriais atvejais – ir emociniu patrauklumu. Jie vis dar giria entuziastai ir mechanikai.

Toyota UZ serijos V8 varikliai

1989 m. kartu su „Lexus LS400“ pristatytas 1UZ-FE 4,0 l V8 variklis pasižymėjo keturiais kumšteliais, vėliau buvo papildytas VVT-i sistema, o jo galia padidėjo iki 290 AG. 2UZ-FE buvo atnaujintas, įdiegta ketaus blokas ir 4,7 l darbinis tūris, o kai kurie varikliai nuvažiavo daugiau nei 1 000 000 km. Pasak ekspertų, „šis variklis iš naujo apibrėžė ilgalaikį prabangių V8 variklių patikimumą“.

  • 4,0–4,7 litro darbinis tūris
  • Žinomas dėl ilgaamžiškumo ir patogumo techniniam aptarnavimui
  • Naudojamas Lexus, Toyota Land Cruiser ir Tundra modeliuose

Mercedes M297 V12

6,9 l, o vėliau ir 7,3 l V12 varikliai buvo montuojami CLK GTR ir Pagani Zonda automobiliuose. Šis iki 600 AG galios natūraliai įsiurbiamas variklis iki šiol yra mechaninio tobulumo simbolis. „Šio variklio galia ir garsas padėjo apibrėžti superautomobilių erą“, – teigia AMG inžinieriai.

Chevrolet Small Block V8

1955 m. pristatytas šis paprastas, bet efektyvus V8 variklis tapo pagrindine raumenų automobilių, sunkvežimių ir net sportinių automobilių dalimi. Dėl savo universalumo ir lengvo remonto jis tapo mėgstamiausiu projektinių automobilių varikliu.

  • Ketaus ir aliuminio konstrukcija
  • Vis dar naudojamas šiuolaikiniuose „Corvette“ ir „Camaro“ modeliuose
  • Pagaminta ir parduota milijonai vienetų

Ferrari F136 V8

Šis atmosferinis variklis 458 Italia automobiliuose išvystė iki 562 AG galią. Dėl didelio sūkių skaičiaus ir operinio garso jis tapo puristų mėgstamiausiu. „F136 V8 buvo paskutinė Ferrari duoklė grynam atmosferiniam varikliui“, – sako entuziastai.

Lexus 1LR-GUE V10

Šis 4,8 l V10 variklis, sukurtas „Lexus LFA“ automobiliams, išvystė 553 AG galią ir sukosi 9000 aps/min greičiu. Jo garsas buvo suderintas kaip muzikos instrumento, o jo galimybes įrodė Nürburgringo trasos apsukimo laikas.

Skaitykite  Automobiliai, kurių tikrai neverta pirkti – specialistų įžvalgos

Blogiausi varikliai, kurių reikėtų vengti

Ne kiekvienas variklis pateisina lūkesčius. Šie pavyzdžiai įsimintini dėl prastos patikimumo, nepatenkinamų eksploatacinių savybių ar pavojingų defektų.

Toyota 3VZ-E V6

Nepaisant 3,0 l tūrio, jis išvystė tik 150 AG ir turėjo rimtų aušinimo problemų, dėl kurių sprogo galvos tarpikliai. Dėl nuolat gedančio diržo jo priežiūra buvo brangi.

  • Prastas šilumos valdymas
  • Didelės priežiūros išlaidos
  • Nepakankama galia sunkvežimiams ir visureigiams

Mercedes M139

Šis 2,0 l keturių cilindrų hibridinis variklis pakeitė mylimą V8 variklį C63 modelyje. Nors popieriuje jis atrodė galingas (671 AG), entuziastai kritikavo jo sudėtingumą ir charakterio trūkumą. Ekspertai įspėja, kad „tokia sudėtinga sistema gali būti brangi ilgalaikėje perspektyvoje“.

Chevrolet Vega 2,3 l I4

Šis aliuminis variklis, pagamintas skubiai, kad galėtų konkuruoti su mažais importuotais automobiliais, kentėjo nuo cilindrų sienelių erozijos ir alyvos nutekėjimo. Jis tapo 1970-ųjų prastos inžinerijos sinonimu.

Ferrari F106 C 000

Sukurtas siekiant apeiti Italijos mokesčių įstatymus, šis 2,0 l V8 variklis buvo nepakankamai galingas (170 AG) ir nesugebėjo sužavėti gerbėjų. Dino 208 GT4, kurį jis varė, gerbėjai išrinko blogiausiu „Ferrari“ automobiliu.

Lexus 3GR-FSE V6

Nors techniškai šis variklis buvo galingas, jis turėjo degalų jutiklio problemų, dėl kurių nutekėdavo degalai ir galėjo kilti gaisras. Dėl šio trūkumo „Lexus“ atšaukė daugiau nei 8000 automobilių.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: nepatikimi varikliaipatikimi varikliai
Dalintis180DalintisSiųstiDalintis32
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
2 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz