• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Kaip Vilnius sprendžia karščio bangų iššūkius viešajame transporte

pagal Michal Kovalčiuk
2025.05.09, 9:00
Apžvalgos
A A
0
Nuotr. Sauliaus Žiūros

Nuotr. Sauliaus Žiūros

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Augant vasaros temperatūroms Lietuvoje, viešojo transporto komfortas tampa vis aktualesne tema. Šiame straipsnyje apžvelgiama, kaip Vilnius užtikrina oro kondicionavimą autobusuose ir troleibusuose, su kokiais iššūkiais vis dar susiduriama ir kokie pokyčiai laukia iki 2026 metų.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.
Turinys
Toggle
  • Oro temperatūros reguliavimas – oficialios taisyklės
  • Modernizacija jau vyksta
  • Kodėl vėdinimas ne visada padeda
  • Kontrolė ir keleivių atsiliepimai
  • Visiška parko modernizacija – iki 2026 m. pabaigos
  • Ką gali padaryti keleivis?

Oro temperatūros reguliavimas – oficialios taisyklės

Nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. oro temperatūra Vilniaus viešajame transporte turi būti palaikoma nuo 18 iki 25 °C. Šie standartai skirti užtikrinti keleivių komfortą šiltuoju metų laiku.

Šiuo metu darbo dienomis Vilniuje kursuoja 629 viešojo transporto priemonės. Maždaug 83 % jų turi pilnai veikiančias kondicionavimo sistemas, padedančias išlaikyti komfortą net ir karščiausiomis vasaros dienomis.

Troleibusas uzkirto kelia automobilio vairuotojui

Modernizacija jau vyksta

2024 metais Vilniuje pradėjo kursuoti 91 naujas troleibusas su šiuolaikinėmis klimato kontrolės sistemomis. Nors šios transporto priemonės užtikrina tinkamą temperatūrą, kai kurie senesni autobusai vis dar nesugeba palaikyti optimalių sąlygų.

„Suprantame, kad kelionė per karščius gali būti nemaloni, ypač jei kondicionavimo sistema neveikia tinkamai. Keleivių komfortas yra mūsų prioritetas“, – sako JUDU Klientų patirties vadovė Vaiva Bingelė.

VVT 3
VVT Kadrai

Kodėl vėdinimas ne visada padeda

Net ir veikiančiam kondicionieriui sunku išlaikyti pastovią temperatūrą, nes karštas oras patenka į saloną pro atsidarančias duris kiekvienoje stotelėje. Be to, kartais kondicionavimo sistema sugenda dienos metu – tokiu atveju remontas atliekamas tik grįžus į parką.

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro rekomendacijos nurodo, kad skirtumas tarp lauko ir vidaus temperatūros turėtų būti ne didesnis nei 6–7 °C. Tad esant 33 °C lauke, salone galima tikėtis apie 26 °C.

vilnius miestas baltas tiltas neris
Sauliaus Žiūros nuotrauka

Kontrolė ir keleivių atsiliepimai

Šiuo metu keleivių kontrolieriai tikrina salono temperatūrą specialiais termometrais. Keleiviai taip pat skatinami pranešti apie diskomfortą el. paštu [email protected].

„Kiekvienas keleivių atsiliepimas mums labai svarbus – jie padeda geriau suprasti keliautojų patirtis ir greičiau reaguoti į iškilusias situacijas“, – priduria JUDU atstovė. Tokia grįžtamojo ryšio sistema leidžia operatyviai tobulinti paslaugas.

VVT 1
VVT Kadrai

Visiška parko modernizacija – iki 2026 m. pabaigos

Iki 2026 metų pabaigos Vilnius planuoja visiškai atnaujinti visą viešojo transporto parką. Tai reiškia, kad visos transporto priemonės bus su oro kondicionieriais, o kelionės taps ne tik patogios, bet ir patikimos.

Skaitykite  Stellantis ir Renault ragina išgelbėti mažus automobilius Europoje

„Judame į ateitį, kur viešasis transportas bus ne tik būtinybė, bet ir pirmas pasirinkimas keliaujant po miestą“, – apibendrina JUDU ekspertė.

Ką gali padaryti keleivis?

  • Pranešti apie diskomfortą el. paštu [email protected]
  • Rinktis maršrutus su kondicionuojamais autobusais
  • Kelionę planuoti ankstesnėmis ar vėlesnėmis valandomis, kai mažiau karšta

O kaip jūs vertinate keliones karštomis dienomis Vilniuje? Pasidalinkite komentaruose!

Žymos: autobusaitroleibusaiviešasis transportas
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.