Šiuo metu Mio yra prekės ženklas, žinomas visų pirma dėl savo vaizdo įrašymo įrenginių. Nors gamintojas vis dar siūlo aparatinę automobilių ir dviračių navigaciją, būtent dėl vaizdo įrašymo įrenginių jis tapo tikru rinkos monopolininku. Į mano rankas, tiksliau, ant priekinio stiklo, pateko naujasis Mio MiVue 848 modelis.
Mano istorija su Mio
Jau kelerius metus naudoju vaizdo įrašymo įrenginius. Viskas prasidėjo nuo to, kad policija su manimi elgėsi neteisingai, ir nusprendžiau apsisaugoti nuo tokių situacijų ateityje. Nuo pat pradžių mane būtinai domino modeliai, kurie turėtų kažką daugiau, kurie galėtų ne tik įrašinėti vaizdo įrašus, bet ir fiksuoti, pavyzdžiui, greitį su GPS padėties įrašymu. Ieškojau idealo, per kurį perėjau per kelis gaminius ir galiausiai ilgam likau prie MiVue 792. Joks kitas prietaisas manęs neįtikino jo pakeisti. Dėl paprastos priežasties – 792 turėjo beveik viską, ko man reikėjo, ir man nereikėjo geresnio ekrano, nes vis tiek vėliau žiūrėjau vaizdo įrašus kompiuteryje.
Vaizdo registratoriaus tvirtinimas
Mane visada erzino vienas dalykas, susijęs su visais vaizdo įrašymo įrenginiais. Siurbtukas ir išsikišusi kojelė. Mano nuomone, tai nėra tinkamas būdas. Nebuvo nei dienos, kad siurbtukas šiltu oru nenusiluptų. Išbandžiau visas gudrybes. Be to, dėl išsikišusios kojos vaizdo registratorius visada užimdavo daug vietos ir trukdė matyti vaizdą. Nepriklausomai nuo gamintojo. Man labai patiko naujo vaizdo registratoriaus tvirtinimo būdo galimybė – tiesiai prie stiklo, apeinant siurbtuką ir kojelę, tačiau šį sprendimą naudojo tik kiti gamintojai, kurių gaminiai buvo labai apkarpyti funkcijų požiūriu.
Prieš dvejus metus pasirodė MiVue 846, kuris pagaliau atitiko mano lūkesčius dizaino ir montavimo požiūriu, tačiau mano 792 nepapildė niekuo kitu.
Ne dvyniai
Naujasis modelis MiVue 848, kuris atkeliavo pas mane, apibūdinamas kaip 846 brolis dvynys, tik patobulintas superkondensatoriumi, o ne baterija. Ką jis mums duoda? Prisipažinsiu, kad nežinau. Iš gamintojo medžiagos negaliu suprasti nieko protingo ir dar nemačiau jokių 848 apžvalgų. Didžiausias superkondensatorių privalumas – labai trumpas įkrovimo ir iškrovimo laikas, palyginti su įkraunamomis baterijomis. Praktiškai po daugiau nei mėnesio naudojimo nematau jokio skirtumo, kai kalbama apie akumuliatorių.
Bet grįžkime prie šio dvynio. Be išorinio dizaino ir optikos, tarp šių modelių yra vienas esminis skirtumas, kuris, mano nuomone, įrodo, kad tai du visiškai skirtingi prietaisai, ir kuris galiausiai paskatino mane pereiti prie kito modelio – tai sekcinio greičio matavimo informacija. Man tai yra pagrindinė funkcija.
MiVue 848 – konstrukcija
Grįžkime prie konstrukcijos. Turime „viskas viename“ įrenginį, kuris yra viename trikampio skerspjūvio korpuse. Ši forma puikiai atitinka daugumos automobilių priekinių stiklų kampą. Diktofoną prie priekinio stiklo pritvirtiname specialia „QuickClick“ kojele, į kurią įkišame maitinimo šaltinį ir iš kurios prireikus galime lengvai ištraukti įrenginį.
Kad nebūtų pažeistas priekinis stiklas, Mio į pristatymo apimtį įtraukia plėvelę, kuri prie priekinio stiklo prilimpa taip pat, kaip apsauginė plėvelė, skirta mūsų telefonų ekranams. Tik prie šios plėvelės pritvirtiname padėkliuką.
Kadangi MiVue 848 tvirtai laikosi ant stiklo, lęšį galima judinti ir patogiai reguliuoti jo žiūrėjimo kampą.
Maitinimo šaltinis
Kai reikia prijungti prie maitinimo šaltinio, gamintojas pateikė dvi galimybes. Pirma, rinkinyje yra ilgas laidas su įkrovikliu, kuris jungiamas į cigarečių žiebtuvėlio lizdą. Antroji galimybė – „Smartbox“. Specialus maitinimo rinkinys, kuris tiesiogiai jungiamas prie automobilio elektros sistemos. Jis palaiko stovėjimo režimą, kai variklis išjungtas. Tai neleidžia akumuliatoriui išsikrauti. Įdomu tai, kad diktofonas naudoja mini USB jungtį. Taip, perskaitėte teisingai – mini. Dabar šiek tiek pamiršta jungtis, tačiau labai stabili ir saugiau tvirtinama prie įrenginio.
Jau buvau įdiegęs „Smartbox“ ir visą įrenginį automobilyje, todėl tikėjausi, kad jis bus „plug-n-play“. Tuo tarpu paaiškėjo, kad mano „Smartbox“ buvo kelerių metų senumo ir… kištukas buvo per platus. Laimei, man padėjo aštrus peilis, kuriuo nupjoviau perteklinį dangtelį ir pritaikiau kištuką prie „QuickClick“ kojelės.
Ekranas
Ekranas yra 2,7″ įstrižainės. Jis įskaitomas bet kokiame apšvietime ir turi pakankamai didelę skiriamąją gebą. Negalima paneigti, kad jį naudojame tik diegimo metu ir galbūt norėdami peržiūrėti ką nors iš įrašų. Tiesą sakant, didžiąją dalį įrašų vis tiek žiūrime kompiuteryje, todėl pirmas dalykas, kurį padariau po sąrankos, buvo išjungti tiesioginę peržiūrą. Šiuo režimu ekrane rodomas tik laikas ir greitis, kuriuo važiuojame. Tik įvykus įvykiui – greičio matavimo kamerai, greičio matavimui ruože – ekranas pažadinamas ir perjungiamas į peržiūros režimą.
Objektyvas
Mio MiVue 848 turi „STARVIS CMOS“ optinį jutiklį („Sony“) ir „Mio Night Vsion Pro“ technologiją, kuri užtikrina labai gerą kontrastą ir ryškias, sodrias spalvas net esant labai silpnam apšvietimui. Kaip žinote, labai svarbu, kad dieną ir naktį filmuota medžiaga būtų kokybiška, ypač kai ją reikia perduoti draudikui arba policijai.
Aktyvusis HDR, arba platus dinaminis diapazonas, yra dar viena svarbi šio registratoriaus funkcija. MiVue 848 automatiškai užfiksuoja kelis kadrus su skirtingomis ekspozicijos vertėmis, o tada sujungia šiuos kadrus ir sukuria vieną vaizdą, kuris optimizuotas taip, kad būtų ryškesnis, aiškesnis ir turėtų mažiau triukšmo. Naudojant aktyvųjį HDR galima lengviau perskaityti, pavyzdžiui, numerio ženklus prastesnio apšvietimo sąlygomis.
Wi-Fi
MiVue 848 turi Wi-Fi. Tai leidžia belaidžiu ryšiu prisijungti prie vaizdo registratoriaus tiesiai iš telefono. Programėlių galima atsisiųsti ir „iOS“, ir „Android“. Iš programėlės galime atsisiųsti vaizdo failų ir vaizdų, nuotoliniu būdu atnaujinti įrenginį ir toliau jį konfigūruoti, pvz., įkelti lenkų kalbos balso užklausas. Jei automobilyje yra belaidė „CarPlay“, kyla tik viena problema – sunku prisijungti prie Mio, nes pirmenybė visada teikiama Wi-Fi, kurio reikia norint prisijungti prie „CarPlay“. Sprendimas šioje situacijoje – išjungti „Bluetooth“, kad būtų atjungtas belaidis „CarPlay“ (kuris tuo pačiu metu naudoja BT ir Wi-Fi) ir tada prisijungti prie Mio.
MiVue 848 – automobilio modernizavimas
Vaizdo įrašymo įrenginys yra vienas dalykas, tačiau absoliutus daugelio Mio modelių akcentas yra tai, kad prie jų pridedamos kelios parinktys, už kurias automobilių gamintojai ima didelę priemoką, o išvažiavus iš gamyklos jų pridėti neįmanoma. Su Mio 848 gauname… pagalbinį kelio juostos keitimo asistentą, šviesoforų paleidimo asistentą, atstumo išlaikymo asistentą ir vairuotojo nuovargio asistentą. Puikios galimybės, atsižvelgiant į tai, kad perkame… vaizdo įrašymo įrenginį. Šiuo metu rinkoje nesu susidūręs su kitu prietaisu, kuriame būtų tiek daug papildomų galimybių.
Tačiau svarbiausia MiVue 848 yra greičio kamerų informacija. Mio labai dažnai atnaujina greičio matuoklių duomenų bazę – vidutiniškai kas mėnesį atnaujinama nauja informacija. Atnaujinimai yra visiškai nemokami ir galioja visą gyvenimą. Visiškai nauja 848 įrenginyje yra greičio matuoklių duomenų bazė, tačiau, SVARBU, ši parinktis atsiranda tik tada, kai vaizdo registratorius visiškai atnaujinamas iki naujausios programinės įrangos ir naujausios greičio matuoklių duomenų bazės.
Paskutinė funkcija, kurią mums suteikia MiVue 848, yra galinės kameros parinktis. Pagrindinė idėja – įrašyti, kas vyksta už mūsų, tačiau praktiškai taip pat galime naudoti kameros peržiūrą, pavyzdžiui, kai statome automobilį atbuline eiga. Vienintelė problema gali būti mažas vaizdo įrašymo įrenginio ekranas. Galinę kamerą galima įsigyti atskirai.
Vienas minusas
Atsižvelgdamas į visus teigiamus dalykus, turiu atkreipti jūsų dėmesį į vieną problemą – „micro SD“ korteles. MiVue 848 yra labai išrankus šiuo klausimu. Jis atmetė tris skirtingas korteles, kurias turėjau ir specialiai jam įsigijau. Kiekviena iš jų buvo skirtingo gamintojo (Sandisk, PQi, ADATA), ir visos jos sukėlė klaidą ir Mio ekrane rodė pranešimą, kad kortelė sugedusi. Net pakeičiau vaizdo registratorių nauju ir vėl atsirado tos pačios klaidos. Problema buvo išspręsta tik tada, kai nusipirkau „Samsung EVO“ kortelę ir viskas pradėjo veikti. Lojaliai jus įspėju.
Apibendrinant
Ar pakanka MiVue 848? Iš mano bandymų matyti, kad taip, vaizdas yra aiškus, transporto priemonių numeriai matomi ir įskaitomi. Naktinio įrašymo parinktis „Night Vision“ veikia labai gerai. Be to, puikūs pagalbininkai ir dažnai atnaujinama greičio matuoklių duomenų bazė su informacija apie greičio matavimus ruožuose. Puikus kainos ir kokybės santykis. Esu daugiau nei patenkintas.
Daugiau informacijos apie „Mio“ rasite Mio Lietuva | Facebook.
„Mio“ produktus galite įsigyti šiose prekybos vietose: „Senukai“, „Pigu.lt“, „Varle.lt“, „Topo Centras“, „Urmokaina.lt“ , „Skytech“.
„Mio MiVue 848“ vaizdo registratorius parduotuvėje „Senukai.lt“ kainuoja 176.00 €.