Naujuose Kinijos rinkai skirtuose „Audi“ modeliuose nebus logotipo su keturiais žiedais, praneša „Reuters“. Priežastis? Vidurio Karalystėje svarbesnis yra partnerio, koncerno SAIC, antspaudas.
Sprendimas priimtas atlikus „prekės ženklo įvaizdžio analizę“. – praneša vienas šaltinis. Norint apskritai įžengti į Kinijos rinką, reikia sukurti bendrą įmonę su vietos gamintoju. Šiuo atveju tai yra SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation), kuri komunikate pareiškė, kad būsimi modeliai bus „tikra „Audi“ su autentišku prekės ženklo DNR“.
„Audi“ atsisakė komentuoti tai, ką pavadino spekuliacijomis. „Reuters“ praneša, kad projekto kodinis pavadinimas yra „Purple“. Konceptas turėtų būti parodytas lapkričio mėnesį, o devynis modelius planuojama sukurti bent iki 2030 m.
Per pirmuosius šešis 2024 m. mėnesius „Audi“ Kinijoje pardavė mažiau nei 10 000 elektromobilių. Palyginimui, Kinijos aukščiausios klasės prekių ženklai, tokie kaip „Nio“ ir „Zeekr“, pardavė aštuonis kartus daugiau. Gegužės mėn. vokiečiai paskelbė, kad kartu su SAIC kurs naują elektromobilių platformą. Tačiau šie modeliai į Europą nepateks.