BMW gamins vidaus degimo ir akumuliatorines-elektrines transmisijas vienoje gamybos linijoje, nes apsidraudžia nuo statymų dėl skirtingų jėgos agregatų. Taigi, net ir populiarėjant elektra varomiems automobiliams, markės vidaus degimo variklaiis varomi modeliai dar ilgai gyvuos.
Pasak BMW produktų vadovo Berndo Körberio, Bavarijos automobilių gamintojas visada žinojo, kad perėjimas prie elektrifikacijos bus nelengvas. Pasak B. Körberio, prieš dvejus metus elektrinių transporto priemonių pardavimų prognozės buvo pernelyg „optimistinės“, o dabar „jos yra pernelyg pesimistinės“. Toliau investuodama į visų tipų jėgaines, BMW gali greitai reaguoti į besikeičiančius vartotojų poreikius ir besikeičiančius teisės aktų reikalavimus.
„Tai, kas vyksta šiuo metu, yra mūsų pačių strategija“, – neseniai duotame interviu „Autocar“ sakė jis. „Mums visada buvo aišku, kad plėtra bus labai nepastovi, nes ji priklauso nuo reguliavimo ir klientų poreikių. Artimiausioje ateityje mes pereiname prie technologiškai lankstaus požiūrio, todėl planavome visas transmisijas gaminti vienoje gamybos linijoje.“
Körberis teigia, kad visų transmisijų surinkimas vienoje gamybos linijoje reiškia, kad bendrovei „nereikia uždaryti gamyklos ar sumažinti pamainos“, jei rinka pasislenka viena kryptimi, o galima tiesiog „pereiti prie kitos transmisijos“.
BMW požiūris jau matomas visoje esamų modelių gamoje. Pavyzdžiui, kai kuriose rinkose visiškai elektrinės BMW X1, X2 ir X3 versijos jau parduodamos kartu su vidaus degimo modeliais. Šis požiūris bus taikomas ir „Neue Klasse“ pagrindu sukurtiems markės modeliams, kurie iš pradžių pradės prekiauti elektriniu sedanu šalia 3 serijos modelio su vidaus degalų varikliu ir hibridinių versijų. Nors elektra varomam automobiliui bus naudojama nauja platforma, standartinis 3 serijos modelis turės atnaujintą šiuo metu naudojamos galiniais ratais varomos architektūros versiją.