Artėja „Chiron“ pakaitalas ir „Bugatti“ generalinis direktorius Mate Rimac, suprantama, džiaugiasi. Neseniai jis dalyvavo Londone vykusiame „FT Future of the Car Summit“ susitikime ir atskleidė daugiau informacijos apie būsimąjį hiperautomobilį ir „Bugatti“ ateitį. Bendrovės vadovas teigė, kad neketinama atsisakyti automobilių su vidaus degalų varikliais, net jei dėl to tektų mokėti baudas, o jei prireiktų, jie galėtų net statyti degalines klientų namuose.
Šios pastabos pateiktos atsakant į klausimus apie siūlomus draudimus gaminti automobilius su vidaus degimo varikliais po 2035 m. Rimacui, neseniai pristačiusiam naująjį „Bugatti“ V16 variklį su natūralaus oro pripūtimo varikliu, šis „draudimas“ nėra didelė problema.
„Nematau jokios priežasties jų negaminti po 2035 m., sukūrėme visiškai naują variklį ir norime jį naudoti kurį laiką“, – sakė jis neseniai Londone vykusiame „FT Future of the Car Summit“ susitikime, rašo „AutoExpress“. „Perskaičiau taisykles ir nematau priežasties, kodėl tai būtų neįmanoma – antraštėse rašoma, kad nuo 2035 m. vidaus degimo varikliu varomi automobiliai bus uždrausti, tačiau perskaičius smulkiu šriftu niekur taip neparašyta – juos vis tiek galima gaminti, tačiau gali būti taikomos tam tikros sankcijos.“
Automobilių pramonės įmonių vadovai yra pagarsėję tuo, kad šoka aplink tam tikras temas. Tai dar labiau pasakytina apie ateities prognozes (nebent tas vadovas yra Elonas Muskas). Taigi tai, kad Rimacas išdrįso tiesiai šviesiai pasakyti, kad „gali būti tam tikrų nuobaudų“, daug ką pasako. Akivaizdu, kad „Bugatti“ komanda tiki vidaus degimo varikliais ir rinkos bei jos klientų valdoma galia.
Jis netgi turi sprendimą, kaip elgtis, kai degalinių gali imti mažėti. „Galima būtų net pagaminti keletą gražių „Bugatti“ degalinių savininkų namams, kuriose būtų naudojami sintetiniai degalai“, – sako jis. Tai daug prasmingiau, nei gali atrodyti iš pradžių. Elektromobilių savininkai jau dabar gali įkrauti degalus namuose. Be to, jau teikiamos paslaugos, kurios atvyks į namus ir pripildys jūsų transporto priemonę degalų. Tai skamba kaip logiškas žingsnis, o ne tolima svajonė.
Rimac taip pat pakomentavo, kuo išsiskirs „Chiron“ pakaitalas. Tai nauja „Bugatti“ era, įskaitant ir geresnę kokybę. Šis naujasis automobilis neturi jokių bendrų dalių su išeinančiu automobiliu ar „Rimac Nevera“. Norėdamas paaiškinti savo mąstymą, jis palygino jį su laikrodžiu.
„Net jei kai kurių laikrodžių nugarėlė neturi permatomo dangtelio, juos išardę žinote, kad viskas gražu, nes žmonėms tai rūpi. Žmonės aiškiai parodo, kad viskas atlikta preciziškai ir kokybiškai, net jei to nematote. Būtent tai ir norėjau padaryti su naujuoju „Bugatti“; viskas, kas su juo susiję, – kiekviena maža detalė, net jei jos nematote, – yra absoliučiai aukščiausio lygio“, – sakė jis.
Tai tikrai leidžia manyti, kad, kaip pranešama, nutekinta prietaisų skydelio nuotrauka buvo tikra. Bet kokiu atveju tikrąjį automobilį pamatysime kitą mėnesį. Tikėkimės, kad jis bus toks novatoriškas, kaip teigia bendrovės vadovas.