„Toyota“ Australijos inžinieriai sukūrė furgono su vandenilio vidaus degimo varikliu prototipą. Benzininis V6 agregatas iš „Land Cruiser“ buvo pritaikytas naudoti suslėgtą vandenilį.
„Toyota“ pirmauja kuriant vandenilio technologiją, kuri ateityje bus plačiai naudojama įvairiuose automobilių ir ekonomikos sektoriuose. Siekdama darnaus judumo be taršos, ši markė jau kelis dešimtmečius kuria vandenilio kuro elementų varomąsias sistemas.
Australijoje „Toyota“ inžinieriai sukūrė „Toyota Hydrogen HiAce“ prototipą, kurį varo vandeniliu varomas V6 vidaus degimo variklis, o sukimo momentas galiniams ratams perduodamas per dešimties laipsnių automatinę pavarų dėžę. Šis agregatas naudojamas „Land Cruiser 300“, o vandenilinės versijos variklio galia – 163 AG (120 kW) ir didžiausias sukimo momentas – 354 Nm.
„HiAce“ prototipe variklis buvo modifikuotas taip, kad galėtų naudoti suslėgtą vandenilį, naudojant naujovišką tiesioginio įpurškimo sistemą. Vandenilinė jėgainė užtikrina beveik nulinę CO2 emisiją, o uždegant vandenilį variklyje susidaro mažai azoto oksidų (NOx), todėl ji atitiko „Euro 6“ emisijos standartus.
Kaip ir antros kartos „Toyota Mirai“, „HiAce“ vandenilis laikomas trijuose po automobilio grindimis esančiuose rezervuaruose, todėl šios varomosios sistemos naudojimas neturi jokios įtakos jo transportavimo ir vežimo savybėms. „Toyota HiAce“ galima įsigyti 12 vietų keleivinę versiją ir furgoną.