„Lamborghini“ praneša, kad pasauliui pristatys elektromobilį, tačiau visai neskuba. Dar daugiau, dabar ji atideda elektra varomo superautomobilio pristatymą. Italai laukia ir mokosi iš kitų konglomerato markių klaidų.
Pirmadienį paskelbtame pranešime „Lamborghini“ generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas paskelbė bendrovės ateities viziją, kurioje elektrifikavimas yra neatsiejama sportinių automobilių segmento dalis. Winkelmannas per brifingą bendrovės būstinėje Sant’Agata Bolognese pabrėžė, kad vis dėlto dabartinės rinkos sąlygos dar nėra palankios, kad Lamborghini atstovaujamoje nišoje būtų galima visiškai pereiti prie elektrinės pavaros.
Elektrinis „Lambo“? Maždaug po ketverių metų
Generalinis direktorius nurodė, kad elektrinių superautomobilių rinka visiškai subręs ne anksčiau kaip 2025-2026 m. Kita vertus, „Lamborghini“ planuoja pristatyti elektrinį modelį 2029 m., todėl italai peržiūrėjo savo planus ir atideda išleidimą vieneriems metams.
„Volkswagen“ grupei priklausanti „Lamborghini“ yra daug atsargesnė nei kitos grupės markės, kurios jau seniai stato ant elektrifikacijos. Tačiau VAG tai nepasiteisino. Verta paminėti, kad elektrinio „Lamborghini“ debiutas įvyks po jų konkurento „Ferrari“, kuris savo pirmąjį elektrinį modelį planuoja pristatyti jau kitais metais.
Italai yra labai atsargūs
„Lamborghini“ aiškiai signalizuoja, kad ruošiasi pokyčiams prabangių sportinių automobilių pasaulyje. Planuojamas pirmojo elektromobilio pristatymas yra atsakas į didėjančius aplinkosaugos reikalavimus ir rodo prekės ženklo pasirengimą evoliucionuoti. Lieka klausimas, ar klientai norės pirkti tokią transporto priemonę. „Porsche“ istorija rodo, kad sportinių elektromobilių paklausa yra ribota, nors tai visiškai kitos klasės automobilis ir visiškai kitokie klientai.