Gandai pasitvirtino – „Fiat“ patvirtino, kad naujausias 500 vis dėlto turės vidaus degimo variklį. Nepaisant to, kad buvo pristatytas tik kaip elektrinis miesto automobilis ir nieko nekalbama apie vidaus degalų variklio variantą, nedidelis hečbekas bus varomas benzinu. Patronuojančioji bendrovė „Stellantis“ paskelbė, kad hibridinis 500 bus gaminamas Mirafiori gamykloje Italijoje nuo 2026 m. I ketvirčio.
Tiesą sakant, techniškai 500 niekada nebuvo prarastas vidaus degimo variklis, nes „Fiat“ vis dar parduoda ankstesnės kartos modelį už JAV ribų kaip hibridinį. Šiaurės Amerikoje šis nedidelis automobilis yra tik elektrinis. Kol kas per anksti pasakyti, ar su vidaus degalų varikliu varomas modelis pateks į JAV, kur jis tikrai būtų pigesnis nei brangus elektrinis automobilis. Atgaivinimui: 2024 m. 500e kainuoja 34 095 JAV dolerius (31 456 eurų) be papildomos įrangos.
Akivaizdu, kad atvėsusi elektromobilių rinka verčia automobilių gamintojus keisti savo planus ir pardavinėti automobilius įprastinėmis jėgainėmis. Daugelis manė, kad anksčiau ar vėliau elektromobiliai pakeis vidaus degimo varikliais varomus modelius, tačiau palaipsniui mažinant, o kai kuriais atvejais net panaikinant elektromobilių skatinimo priemones, žmonės persvarsto savo pasirinkimą.
Kadangi naujasis 500 turės vidaus degimo variklį, bus įdomu sužinoti, ar prie didelio našumo „Abarth 500e“ prisijungs ir hibridinis modelis. Kaip ir su „Fiat“ ženklu pažymėtą ankstesnės kartos modelį, „Abarth“ vis dar parduoda sportišką 500 su įprastu varikliu.
Prieš kelerius metus „Fiat“ paskelbė, kad iki dešimtmečio pabaigos pradės naudoti tik elektrinius automobilius. Tačiau neaišku, ar tai vis dar vyksta. Kitos markės taip pat atidėjo savo tik elektra varomų automobilių ambicijas po 2030 m., o naujausias pavyzdys – „Ford of Europe“.
Susijusios naujienos: „Stellantis“ taip pat ketina gaminti hibridinę „Jeep Compass“ versiją Melfi gamykloje Italijoje. Daugiau informacijos nepateikta, tačiau tikimės, kad ji bus sukurta trečiosios kartos modelio pagrindu. Dabartinis krosoveris gaminamas nuo 2016 m., taigi jis jau šiek tiek pabodo.
Kalbant apie senus automobilius, Italijos automobilių gamintojas neatmeta galimybės pardavinėti „Panda“ iki 2029 m., kai jai sukaks 18 metų. Ji taikiai sugyventų su naujos kartos modeliu, kuris turėtų debiutuoti liepos 11 d., minint „Fiat“ 125 metų sukaktį.