Prieš kelias savaites „Toyota“ paskelbė apie aljansą su „Mazda“ ir „Subaru“, kuriame kiekviena markė ketina kurti savo vidaus degimo variklių liniją. Dabar markės vyriausiasis inžinierius Hiroki Nakajima įnešė daugiau šviesos šiuo klausimu.
Nakajima atskleidė markės planus duodamas interviu „Automotive News Europe“. Naujuosius variklius jis apibūdino kaip „keičiančius žaidimo taisykles“, kurie pakeis šiuolaikinių automobilių žaidimo taisykles.
Pasak Nakajimos, tikimasi, kad naujieji „Toyota“ varikliai visiškai skirsis nuo šiuo metu naudojamų vidaus degimo variklių tiek savo charakteristikomis, tiek maitinimo būdu. Jie turėtų pasižymėti tikrai dideliu efektyvumu ir mažais išoriniais matmenimis, tačiau išlaikyti didelį darbinį tūrį.
Mažesni varikliai bus 1,5 litro, o didesni – 2 litrų darbo tūrio. Tai reiškia, kad „Toyota“ greičiausiai nesumažins variklio darbinio tūrio. Vietoj to ji ketina pasinaudoti technologijomis, kurios jau naudojamos vandeniliniuose modeliuose.
Nors „Toyota“ daugiausia dėmesio skirs benzininiams hibridiniams varikliams, taip pat planuojama kurti versijas, varomas minėtuoju vandeniliu ir sintetiniais degalais. Nors šie pranešimai skamba neįtikėtinai, „Toyota“ yra įsitikinusi. Kaip teigia Nakajima, vis dar yra „daug erdvės žaidimui“, siūlant inžinerinius triukus ir neįprastus sprendimus.
Jei viskas vyks pagal planą, pirmieji automobiliai su naujaisiais varikliais į kelius išvažiuos 2027 m. Tačiau išsamią informaciją sužinosime gerokai anksčiau.