„General Motors“ grįžta prie iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių. Šios transmisijos buvo atsisakyta, kad būtų galima naudoti elektrą, tačiau rinkos ir teisės aktų padėtis privertė ją keisti.
2018 m. Markas Reussas, vienos didžiausių pasaulyje automobilių bendrovių „General Motors“ generalinis direktorius, pareiškė, kad bendrovė neketina investuoti į hibridinius automobilius. Vietoj to ji sutelks dėmesį į elektromobilius. Po trejų metų, duodamas interviu laikraščiui „Washington Post“, jis laikėsi šio pasakymo.
Tuo tarpu 2024 m. sausio mėn. investuotojų susitikime direktorė Mary Barra patvirtino, kad Šiaurės Amerikoje bus įdiegta iš tinklo įkraunama hibridinė varomoji jėgainė tam tikruose modeliuose. Tokį sprendimą padiktavo federalinės degalų taupymo taisyklės.
Barra pabrėžė, kad bendrovė siekia iki 2035 m. panaikinti kenksmingų išmetamųjų teršalų kiekį, o kitas žingsnis šia linkme turėtų būti iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai.
Kol kas „GM“ siūlo vieną hibridinę transporto priemonę – sportinį automobilį „Corvette“. Paskutinis iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis buvo „Volt“, kurio gamyba baigta prieš penkerius metus. Šiuo metu GM bando išspręsti elektrinio „Blazer“ modelio, kuris rodo didžiulius kūdikystės skausmus, problemas. Tokių, kad pardavimai buvo sustabdyti.