Griežtėjantys išmetamųjų teršalų standartai neturės įtakos „Mazda“ sprendimams. Australijos padalinys ketina eiti prieš srovę ir pirmiausia įsiklausyti į klientų nuomonę.
Griežtėjantys išmetamųjų teršalų standartai yra gerai žinoma problema ne tik Europoje ar JAV, bet ir Australijoje. 2025 m. sausio 1 d. Australijoje įsigalios nauja direktyva, pagal kurią gamintojams, viršijantiems tam tikras išmetamo CO2 kiekio ribas, bus taikomos baudos.
Tačiau ne visiems prekių ženklams tai rūpi. Vienas iš pavyzdžių – vietinis „Mazda“ padalinys, kuris ketina pareikšti savo pretenzijas. Generalinis direktorius Vinesh Bhindi paskelbė, kad „Mazda“ ir toliau siūlys tai, ko reikalauja rinka ir ko nori klientai, nepaisant galimų sankcijų.
„Siūlysime tai, ko nori vartotojas, nepaisydami baudų pasekmių, nes galiausiai esame tam, kad tarnautume savo klientams.“ – Bhindi sakė interviu žurnalui „Autodrive“.
Verta paminėti, kad Australija yra labai svarbi Japonijos prekės ženklo rinka. Per metus joje „Mazda“ parduoda apie 100 000 automobilių, o tai yra ketvirtas didžiausias skaičius pasaulyje.
Tačiau Bhindi pranešimai nereiškia, kad bendrovė ketina sutelkti dėmesį tik į visaverčius vidaus degimo variklius. Taip, dyzeliniai ir benzininiai varikliai sudarys Australijos modelių gamos pagrindą, tačiau lygiagrečiai kuriami ir iš tinklo įkraunami hibridiniai varikliai.