Kinijos kapitalo valdomas britų prekės ženklas MG jau triumfuoja Ispanijoje. Gali būti, kad naujiena pavergs ir daugiau Europos šalių. MG3 yra hibridinis miesto automobilis, jau paskelbtas Senajam žemynui, kuris savo segmentui yra gana didelis. Jo kaina bus beveik 20 proc. mažesnė nei pavojingiausio varžovo.
Europos hibridinių miesto automobilių segmentą iš esmės sudaro „Toyota Yaris“ ir „Renault Clio“. Dabar prie šios grupės prisijungs naujokas iš Kinijos – MG3. Apie tai, kad automobilis atkeliaus į Europą, žinoma nuo vasario pabaigos. Tačiau iki šiol jo kaina liko paslaptis. Dabar kortos nukrito ant stalo.
Kaip rašo „Automotive News Europe“, „MG“ Europos padalinio vadovas Pedro Garsija (Pedro Garcia) sakė, kad hibridinis „MG3“ turėtų kainuoti mažiau nei 20 000 eurų. Žinoma, už bazinę versiją. Tai akivaizdžiai pigiau nei konkurentai. Už „Toyota Yaris“ su hibridiniu agregatu reikia mokėti ne mažiau kaip 24,4 tūkst. eurų, o „Renault Clio“ bazinė versija kainuoja apie 23,8 tūkst. eurų.
Vargu ar MG3 išvaizda privers potencialius klientus įsimylėti britų markės naujovę. Tačiau kinų kilmės automobilis turi kitų privalumų. Būdamas 4,11 m ilgio, jis net 17 cm lenkia „Toyota Yaris“. Automobilio pagrindas – 1,5 l benzininis 102 AG variklis, sujungtas su 136 AG elektros varikliu.
Žinoma, šių verčių paprasčiausiai negalima sudėti, todėl MG3 nebus raketa ant ratų. Tačiau pagreitis iki „100“ per maždaug 8 s neturėtų nuvilti nė vieno. Tikimasi, kad vidutinės degalų sąnaudos bus apie 4,4 l/100 km. Į standartinę įrangą įeina atbulinės eigos kamera, oro kondicionierius, adaptyvioji kruizo kontrolė ir galiniai parkavimo jutikliai.
Skamba gerai. Į klausimą, ar nedidelė kaina ir gausi įranga pasirodys svarbesnė už konkurentų reputaciją ir patirtį, atsakys pardavimų statistika.