„Euro NCAP“ paskelbė 11 automobilių, kurie neseniai debiutavo Europos automobilių salonuose, susidūrimo bandymų rezultatus. Net 9 iš bandytų modelių gavo maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą. Likę trys automobiliai pelnė bendrą 4 žvaigždučių įvertinimą. Į šią grupę, be kita ko, pateko ir naujojo kinų konkurento – trijų žvaigždučių įvertinto „Dacia Duster“ – naujasis „MG ZS Hybrid“.
Naujoji „Euro NCAP“ susidūrimo bandymų serija buvo be įspūdingų klaidų. Visi 11 bandytų automobilių modelių pasižymėjo gana gerais saugumo rezultatais, kurie tikrai nudžiugins potencialius pirkėjus.
Nauji „Euro NCAP“ bandymai. Jie sudaužė net 12 automobilių
Šį kartą EuroNCAP sudaužė net 12 automobilių, įskaitant keturis Kinijos gamintojų automobilius. Susidūrimo bandymų metu buvo atliekami: Skelbimas
- „Alpine A290“ (4 žvaigždutės),
- Audi A5 (5 žvaigždutės),
- Deepala S07 (5 žvaigždutės),
- „Hyundai Santa Fe“ (išbandytos dvi įrangos versijos – atitinkamai 4 ir 5 žvaigždutės),
- „Leapmotor C10“ (5 žvaigždutės),
- Lexus LBX (5 žvaigždutės),
- „Maxus eTerron 9“ (5 žvaigždutės),
- Mazda CX-80 (5 žvaigždutės),
- MG ZS Hybrid (4 žvaigždutės),
- „Mini Countryman“ (5 žvaigždutės),
- „Porsche Macan“ (5 žvaigždutės),
- „Renault 5“ (4 žvaigždutės),
- Subaru Forester (5 žvaigždutės),
- „Volvo EX30“ (5 žvaigždutės).
Kiniški automobiliai kaip niekada saugūs?
Šiuo metu Europos automobilių rinkoje vykstančius milžiniškus pokyčius geriausiai atspindi didžiulis Kinijos gamintojų automobilių atstovavimas. Net trys iš jų – „Deepal S07“, „Leapmotor C10“, „Maxus eTerron 9“ – gavo maksimalų bendrą 5 žvaigždučių įvertinimą.
Silpniausias šioje grupėje buvo MG ZS, kuris „Euro NCAP“ bandymuose gavo 4 žvaigždutes. Tačiau net ir šiuo atveju atskirose kategorijose gautus balus vis dėlto reikia laikyti gana gerais.
Suaugusiųjų apsauga naujajame „MG HS Hybrid“ įvertinta 75 procentais, vaikų – 88 procentais, pažeidžiamų eismo dalyvių – 84 procentais, o papildomų saugos pagalbos sistemų – 79 procentais. Kiekvienoje iš tirtų kategorijų šis automobilis gavo pastebimai geresnius rezultatus nei naujasis – trimis žvaigždutėmis įvertintas – „Dacia Duster“.
„Euro NCAP“ bandymai. Po keturias žvaigždutes „Alpine“, „Renault 5“ ir „Hyundai Santa Fe“
Kiti automobiliai, įvertinti keturiomis žvaigždutėmis, yra „Alpine A290“, „Hyundai Santa Fe“ bazinės įrangos versijos ir „Renault 5“. Pastarojo rezultatas gali būti netikėtas, tačiau laikai, kai „Renault“ gaudavo pilną įvertinimą avarijos bandymuose, jau seniai praėjo. Pavyzdžiui, naujieji „Renault Captur“ ir „Renault Symbioz“ neseniai taip pat buvo įvertinti keturiomis žvaigždutėmis.
Kita vertus, 4 žvaigždutės vis dar yra labai geras rezultatas, o pats „Renault 5“ visose bandomose kategorijose surinko vienodai balų. Mažasis elektrinis „Renault“ gavo po 80 proc. balų už suaugusiųjų ir vaikų apsaugą, 76 proc. balų už pėsčiųjų apsaugą ir 68 proc. balų už papildomas saugos pagalbos sistemas.
Todėl prastesnį rezultatą daugiausia lėmė įrangos lygis, t. y. papildomos saugos pagalbos sistemos. Šioje kategorijoje „Renault 5“ surinko vidutiniškai 68 balus.
Šis ryšys puikiai matomas naujojo „Hyundai Santa Fe“, įvertintų 4 ir 5 žvaigždutėmis, atveju. Abu bandomieji automobiliai gavo vienodus suaugusiųjų apsaugos (84 proc.) ir vaikų apsaugos (Auto bazinėje versijoje – 88 proc.) balus, tačiau dėl aukštesnio įrangos lygio pagerėjo pėsčiųjų apsaugos (70 proc. bazinėje versijoje ir 77 proc. saugos paketo variante) ir papildomų saugos pagalbinių sistemų (69 proc. bazinėje versijoje ir 79 proc. saugos paketo variante) balai.