Labai laukiamas antros kartos „Volkswagen T-Roc“, kuris turėtų pasirodyti 2025 m., sukėlė susidomėjimą ir smalsumą po to, kai internete pasirodė nutekintų nuotraukų. Šiose nuotraukose matyti elegantiškesnis ir sportiškesnis dizainas, kuris, atrodo, įkvėpimo semiasi iš savo didesnio brolio ir sesers „Tiguan“. Tai taip pat gali reikšti paskutinę „T-Roc“ iteraciją su vidaus degimo varikliu, o tai reiškia šio kompaktiško visureigio eros pabaigą.
Dinamiškesnis dizainas
Atrodo, kad „Volkswagen“ pasirinko švaresnę ir modernesnę būsimojo „T-Roc“ išvaizdą. Žaismingą ir detalų pirmosios kartos dizainą greičiausiai pakeis aptakesnės linijos ir šiuolaikiška estetika.
Pagrindiniai eksterjero akcentai:
- Priekinės dalies atnaujinimas: suvienodintas priekinių žibintų dizainas, pakeičiantis dabartinį padalintą išdėstymą, ir naujos radiatoriaus grotelės, labiau orientuotos į dekoratyvinį stilių.
- Sportiškesnė galinė dalis: Dinamiškesnė ir rafinuotesnė išvaizda: plokštesnė stogo linija ir naujas galinių žibintų dizainas su ištisine LED juosta.
- Šoninės oro įsiurbimo angos: Aštresni akcentai ir bičių korio formos grotelės, suteikiančios priekiniam profiliui sportiškumo.
Kėbulo spalva nudažytas A statramstis ir stogo linijos nuolydis rodo panašumą į mažesnį „VW T-Cross“, suteikdami „T-Roc“ jaunatviškumo ir sportiškumo.
Daugiau jokių „T-Roc Cabrio“
„Volkswagen“ patvirtino, kad naujos kartos „T-Roc“ kabrioleto versijos nebebus. Atviro stogo mėgėjams teks ieškoti kitų modelių, nes modelių asortimentas racionalizuojamas siekiant labiau koncentruoto požiūrio.
Variklio parinktys: Vidaus degimo varikliai ir ne tik
VW pereinant prie elektrifikavimo, būsimasis „T-Roc“ gali būti paskutinės kartos automobilis su vidaus degimo varikliais. Tikimasi, kad variklių asortimentas atspindės „VW Golf“ variklių asortimentą ir bus galima rinktis iš šių variantų:
- Benzininiai ir dyzeliniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 115 iki 150 AG.
- Lengvos hibridinės versijos, užtikrinančios didesnį degalų naudojimo efektyvumą.
- Galimas iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis su 204 AG – pirmasis „T-Roc“ modelis.
Kol kas neaišku, ar bus sugrąžinta didelio našumo R versija, išvystanti 300 AG.
Paskutiniai modeliai su vidaus degimo varikliais
„Volkswagen“ planuoja nutraukti vidaus degimo variklių gamybą Europoje iki 2033 m., todėl šis „T-Roc“ yra svarbus etapas. Būdamas vienas iš geriausiai parduodamų VW visureigių, šis naujos kartos automobilis padės įveikti atotrūkį tarp tradicinio ir elektra varomo mobilumo.
Rinkos pristatymas 2025 m.
Tikimasi, kad naujasis „VW T-Roc“, tęsdamas universalaus ir stilingo kompaktiško visureigio palikimą, keliuose pasirodys 2025 m. Automobilių pasauliui pereinant prie elektromobilių, šis „T-Roc“ bus prisimenamas kaip modelis, žymintis „Volkswagen“ vidaus degimo variklių eros pabaigą.