Visiškai naujo, ketvirtos kartos „Cayenne“ pasirodymas sparčiai artėja. Šis automobilis, kaip ir naujasis „Macan“, bus visiškai elektrinis. Tačiau tai nereiškia, kad iš rinkos išnyks degimo variantas.
Iš tiesų „Porsche“ paskelbė, kad neatsisakys dabartinės kartos „Cayenne“ ir siūlys jį kartu su naujuoju elektriniu. Tarsi to būtų negana, vokiečiai ketina tobulinti vidaus degimo V8 variklį, kad jis būtų efektyvesnis ir ekologiškesnis.
Antrasis prioritetas – hibridai, kurie bus tarpinė grandis tarp vidaus degimo variklių ir visiško elektrifikavimo. „Porsche“ neslepia, kad į 2030 m. ketina įžengti turėdama visą jėgainių portfelį. Tai akivaizdus krypties pokytis, palyginti su ankstesniais pranešimais, kuriuose didžiausias dėmesys buvo skiriamas elektrifikavimui.
Pradinis „Porsche“ tikslas buvo iki 2030 m. pasiekti, kad 80 proc. visų pardavimų sudarytų elektra varomi automobiliai. Šiandien prekės ženklas aiškiai švelnina savo kursą: „Perėjimas prie elektrinių automobilių trunka ilgiau, nei numatėme prieš penkerius metus“, – sakė Porsche. – rašoma oficialiame pranešime, kurį paskelbė „Reuters“.