Nepaisant to, kad pastaruoju metu baterijomis varomų automobilių paklausa sumažėjo, „Porsche“ laikosi kai kurių modelių perėjimo prie elektromobilių grafiko.
„Porsche“ vykdomosios valdybos narys Albrechtas Reimoldas sakė, kad benzininė „Macan“ versija, skirta ne Europos rinkoms, bus gaminama ne ilgiau kaip iki 2026 m.
„Platforma pasiekė savo ciklo pabaigą“, – sakė Reimoldas.
„Porsche“ jau sustabdė vidaus degimo varikliu varomų „Macan“ versijų gamybą Europos Sąjungos rinkose, nes jos neatitinka naujų ES kibernetinio saugumo taisyklių, skirtų apsaugoti automobilius nuo įsilaužėlių.
Visiškai sustabdžiusi modelio su vidaus degalais gamybą, „Porsche“ daugiausia dėmesio skirs baterijomis varomoms „Macan“ versijoms, siekdama įgyvendinti automobilių gamintojo tvarumo darbotvarkę, nors bendra elektromobilių paklausa smuko, Reimoldas sakė „Automotive News Europe“ seseriniam leidiniui „Automobilwoche“.
Elektrinis „Macan“ pradedamas tiekti antrąjį pusmetį.
Reimoldas sakė, kad „Porsche“ naujasis septynių vietų elektrinis visureigis kodiniu pavadinimu K1 yra planuojamas.
Visureigiui bus naudojama „Volkswagen Group“ motininės bendrovės „SSP Sport“ platforma, o nuo dešimtmečio vidurio jis bus gaminamas Leipcige. Jis bus pozicionuojamas aukščiau už „Cayenne“.
Sportinių automobilių „Boxster“ ir „Cayman“ versijos su vidaus degimo varikliais – modelių serija, vadinama 718 – nuo kitų metų nebebus gaminamos, o bendrovė jau dabar daugiausia dėmesio skiria elektrinėms versijoms, kurios bus pradėtos gaminti kitais metais, sakė Reimoldas.
Benzininių „718“ ir „Macan“ versijų, skirtų Europos rinkoms, gamyba jau sustabdyta.
REDAKCIJOS PASTABA: Ši istorija buvo pakeista, kad būtų patikslinta, jog „Porsche“ planai pereiti prie elektromobilių nebuvo paspartinti.