Atnaujintas vienas gražiausių „Audi“ modelių – „e-tron GT“. Jis ne tik gavo didesnę bateriją, bet ir tapo galingiausiu visų laikų modeliu. Ko daugiau galite norėti?
Reikia pasakyti, kad išorinių pakeitimų sąrašas yra nemažas, tačiau jis susijęs su tokiomis detalėmis, kaip keturių žiedų plokščios emblemos formos išdėstymas ties radiatoriaus grotelėmis. Iš įdomesnių elementų verta paminėti stogą, kuris tampa nepermatomas paspaudus mygtuką, arba naują vairą su jutikliniais skydeliais.
Daug daugiau pasikeitimų įvyko „po oda“. Kiekviename GT modelyje sumontuotas 97 kWh baterijos elementas, kuris yra 9 kg lengvesnis nei anksčiau naudotas 84 kWh baterijos elementas. Įkrovimo galia taip pat padidėjo nuo 270 iki 320 kW. Tai reiškia, kad nuo 10 iki 80 proc. įkraunama per 18 minučių. 10 minučių pakanka, kad nuvažiuojamas atstumas padidėtų 280 km.
Pakeisti ir varikliai. Baziniame modelyje (S e-tron GT) jau yra du elektriniai varikliai, išvystantys 679 AG (tai yra daugiau nei ankstesniame RS e-tron GT). „Vidurinis“ variantas (RS) turi 856 AG, o aukščiausios klasės „RS e-tron GT Performance“ gali pasigirti 925 AG. Tai oficialiai yra galingiausia keliais važiuojanti „Audi“ markės istorijoje.
Tai reiškia, kad jau bazinė versija 100 km/val. greitį pasiekia per 3,4 sekundės, o aukščiausia versija – per 2,5 sekundės. Nemažai sveriančiam automobiliui stabdyti gamintojas siūlo karboninius stabdžius ir 10 stūmoklių suportus. Be to, peržiūrėta standartinė pneumatinė pakaba. Galinės ašies vairavimo sistema yra papildoma įranga.
Atnaujintų modelių kainos neskelbiamos. Prieš atnaujinimą „E-tron GT“ kaina prasidėjo nuo maždaug 147 000 eurų.