Naujoje ataskaitoje teigiama, kad \”Volkswagen\” iki 2030 m. visiškai atsisakys mechaninės pavarų dėžės.
Vokietijos automobilių gamintojas šiuo metu vykdo masinę elektrifikavimo kampaniją ir iki 2030 m. planuoja visoje Europoje pardavinėti tik elektrinius automobilius. Kadangi elektromobiliai neturi mechaninių pavarų dėžių, manoma, kad būtent šiais metais VW gamoje nebeliks mechaninių pavarų dėžių, praneša \”Auto Motor und Sport\”.
Teigiama, kad 2023 m. pasirodysiantis naujos kartos \”Tiguan\” bus siūlomas tik su automatine pavarų dėže. Tais pačiais metais atnaujintas \”Passat\” taip pat neteks galimybės rinktis pavarų dėžę su mechanine pavarų dėže. \”Auto Motor und Sport\” teigia, kad šis žingsnis turės įtakos ne tik VW prekės ženklui, bet ir visam VW koncernui, o tai reiškia, kad mechaninės pavarų dėžės baigsis ir \”Škoda\”, \”Seat\” bei \”Audi\” automobiliuose.
Nors vairavimo entuziastai liūdės dėl galutinės mechaninės pavarų dėžės mirties, tai buvo rašoma jau daugiau nei dešimtmetį ir mes žinojome, kad tai galiausiai įvyks. Laimei, vis dar yra daugybė puikių automobilių, kurie leidžia jums patiems perjungti pavaras, įskaitant 2022 m. VW \”Golf GTI\” ir \”Golf R\”.
Pastaraisiais mėnesiais daugiausiai dėmesio sulaukė \”Golf R\” dėl savo 2,0 l keturių cilindrų su turbokompresoriumi, kuris išgauna įspūdingą 315 AG ir 400 Nm sukimo momentą su DSG dviejų sankabų pavarų dėže arba 380 Nm su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Taip pat įdiegta pažangi \”4Motion\” visų varančiųjų ratų sistema su galinės ašies sukimo momento vektoriavimo funkcija ir \”Drift\” režimu.