Ketvirtadienį Kinijos akumuliatorių gamintojas CATL pristatė savo naujausią inovaciją „Freevoy“, kuri žymi reikšmingą žingsnį į priekį hibridinių akumuliatorių technologijos srityje. Pasak CATL elektromobilių padalinio vyriausiojo technologijų vadovo Gao Huano, „Freevoy“ yra pirmasis pasaulyje hibridinis akumuliatorius, galintis vienu įkrovimu nuvažiuoti daugiau kaip 400 km.
EREV transporto priemonių naudojimas: Kodėl perėjimas?
EREV (Išplėstinio nuotolio hibridiniai automobiliai) labai išpopuliarėjo tarp Kinijos vartotojų, visų pirma dėl to, kad, palyginti su tradiciniais elektriniais automobiliais, jie gali nuvažiuoti ilgesnį atstumą. Šios transporto priemonės varomos tik elektra, o benzininis variklis, prireikus įkraunantis akumuliatorių, veikia kaip atsarginis maitinimo šaltinis. Be to, EREV automobiliai gali būti ekonomiškesni už benzininius automobilius, todėl vartotojams jie yra patraukli alternatyva.
Šis vartotojų pageidavimų pokytis lėmė staigų EREV pardavimų augimą – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m., jų pardavimai išaugo daugiau nei dvigubai. Tokie kinų prekių ženklai kaip „Li Auto“ ir „Stellantis“ remiamas „Leapmotor“ šiais metais jau pristatė daugiau kaip 10 naujų modelių, taip skatindami šio segmento augimą.
Universalus „Freevoy“ naudojimas įvairiuose pagrindiniuose prekių ženkluose
CATL „Freevoy“ akumuliatorius jau integruotas į beveik 30 skirtingų EREV modelių, įskaitant „Li Auto“, „Geely“ ir „Chery“ modelius. Pasak Gao, šis universalus akumuliatoriaus sprendimas sukurtas siekiant patenkinti tiek Kinijos, tiek galimų tarptautinių automobilių gamintojų poreikius.
Be to, CATL pristatė unikalią funkciją – sujungė natrio jonų ir ličio jonų akumuliatorius „Freevoy“. Šis derinys užtikrina patikimesnį veikimą, ypač esant dideliam šalčiui – ši savybė galėtų būti patraukli vartotojams šaltesniuose regionuose.
CATL padėtis rinkoje ir augimas konkurencijos sąlygomis
„Freevoy“ pristatymas vyksta tuo metu, kai elektromobilių sektoriuje vyksta intensyvi konkurencija, o gamintojai patiria spaudimą dėl nuolatinių kainų karų. Nepaisant šių iššūkių, CATL pavyko padidinti savo trečiojo ketvirčio pelną, nes jai padėjo sąnaudų pranašumas ir diversifikuota klientų bazė. Bendrovė taip pat sustiprino savo rinkos dalį Kinijoje ir per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, remiantis Kinijos automobilių baterijų inovacijų aljanso duomenimis, padidino savo pranašumą 3,1 procentinio punkto.
Palyginti, artimiausių CATL konkurentų BYD ir CALB rinkos dalys sumažėjo atitinkamai 4,28 ir 1,98 procentinio punkto. Pažymėtina, kad BYD pirmiausia tiekia baterijas savo pačios gaminamiems elektra varomiems automobiliams, todėl CATL turi konkurencinį pranašumą ir gali patenkinti platesnį klientų ratą.
Žvelgiant į ateitį: „Freevoy“ ateities potencialas
Sėkmingai sukūrusi „Freevoy“ akumuliatorių, CATL siekia užimti didesnę augančios hibridinių transporto priemonių rinkos dalį. Kadangi EREV paklausa ir toliau didėja, bendrovės inovacijos gali atlikti lemiamą vaidmenį formuojant hibridinio mobilumo ateitį tiek Kinijoje, tiek visame pasaulyje.