Kartais žmonės gailisi, kad nusipirko netinkamus automobilius. „Tesla“ savininkai, kurie drąsiai perėjo prie elektrinių transporto priemonių, nerimą keliančiu greičiu grįžta prie vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių. Manoma, kad „Tesla“ yra neįtikėtinai lojali prekės ženklui, tad kas vyksta?
Beveik pusė „Tesla“ savininkų grįžta prie dujinių automobilių
Kodėl „Tesla“ savininkai gailisi dėl savo sprendimo įsigyti elektrinę transporto priemonę? Kol kas 2024 m. daugiau nei pusė „Tesla“ modelių iškeičiama į tradicines VDV varomas transporto priemones. Tai beveik būdinga tik „Tesla“, tačiau 46% visų elektromobilių savininkų nori grįžti prie VDV automobilių.
Sausio-liepos mėn. apie 51% parduotų „Tesla“ modelių JAV buvo iškeista į vidaus degimo varikliais varomus automobilius, o apie 31% – į kitus elektromobilių modelius. Įtraukus hibridinius automobilius, pirmasis skaičius padidėja iki 57%.
2019 m. 71% „Tesla“ automobilių buvo iškeista į VDV automobilius, o 18% – į hibridinius modelius. Tik 10% iškeistų automobilių buvo iškeisti į kitų markių elektromobilius.
Tai nereiškia, kad „Tesla“ tobulėja. Tačiau užuot 2019 m. iškeitę „Tesla“ į VDV automobilį, vis daugiau žmonių renkasi vietinių prekės ženklų, pavyzdžiui, „Ford“, gaminamus elektromobilius. Be to, „Hyundai“ ir „Kia“ patiria teigiamą elektromobilių augimą.
Prieš penkerius metus „Tesla“ buvo pagrindinis elektromobilių prekės ženklas, nebuvo daug konkurentų, į kuriuos būtų galima atsižvelgti. Tačiau dėl siekio tapti ekologiškiems prie elektromobilių rinkos prisijungė daugiau automobilių gamintojų. Tuo tarpu „Tesla“ pastaruosius penkerius metus buvo šiek tiek sustingusi.
Nepadeda ir tai, kad „Tesla“ modeliai yra gana pavojingi vairuotojams. „Tesla Cybertruck“ atkeliavo su pernelyg daug problemų, kad jas būtų galima suskaičiuoti.
Žmonės įrodė, kad „Tesla“ savaeigė sistema negali nustatyti, ar kas nors sėdi priekinėje sėdynėje, ar ne. Kitų markių automobiliai yra saugesni ir pasižymi aukštesniais kokybės rodikliais. Kitų markių automobiliuose taip pat yra geresnės darbo sąlygos.
Paskutinė „Tesla“ atrama buvo didelis ir veiksmingas įkrovimo stotelių tinklas. Tačiau senesni automobilių gamintojai prisijungė prie Šiaurės Amerikos įkrovimo standarto (NAC) ir jų elektromobiliai dabar gali naudotis įkrovimo stotelėmis.
„Tesla“ savininkai nebūtinai grįžta prie VDV varomų automobilių, nes jiems nepatinka elektromobiliai. Tiesiog senųjų automobilių gamintojų nauda rodo, kad žolė gali būti žalesnė kitoje pusėje.