„Lamborghini“ kol kas nesiruošia gaminti visiškai elektrinių sportinių automobilių, nes skepticizmas dėl šios technologijos vis didėja.
Nors elektromobilyje našumas nebus problema, kai kurių emocinių aspektų, pavyzdžiui, „Huracan“ V-10 variklio garso, neįmanoma atkartoti, sakė „Lamborghini“ generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas.
„Volkswagen Group“ priklausantis prekės ženklas taip pat yra pasirengęs naudoti e. degalus, jei reguliavimas taps palankesnis.
Visiškai elektriniai sportiniai superautomobiliai „kol kas neparduodami“, – interviu sakė Winkelmannas. „Dar per anksti, ir mes turime pažiūrėti, ar ir kada tai įvyks.“
Aukščiausios klasės automobilių sektoriuje dabar įtemptas metas, nes svarstoma, kaip susidoroti su reguliavimo institucijų spaudimu mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, nes elektromobilių paklausa mažėja, o vyriausybės mažina subsidijas šiai technologijai.
„Mercedes-Benz“, taupydama lėšas, nutraukė atskirų elektrinių prabangių sedanų pagrindų kūrimą ir planuoja ilgiau nei tikėtasi pardavinėti benzinu varomus automobilius.
„Lamborghini“ varžovė „Ferrari“ toliau siekia elektrifikacijos ir kitą mėnesį planuoja atidaryti gamyklą, kurioje bus gaminami hibridiniai ir elektriniai superautomobiliai Maraneloje, Italijoje. Pirmąjį visiškai elektrinį modelį „Ferrari“ turėtų pristatyti kitais metais.
BYD aplenkė juos abu, vasario mėn. pristačiusi 1,68 mln. juanių (232 452 JAV dolerių) kainuojantį elektrinį sportinį automobilį.
Iš pradžių „Yangwang U9“ bus parduodamas tik Kinijoje, kur „Lamborghini“ veikla yra „ribota“, sakė Winkelmannas.
„Lamborghini“ sėkmingai pardavinėjo iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius, įskaitant sportinį automobilį „Revuelto“, tačiau pirmasis visiškai elektrinis modelis – dviejų durų krosoveris „Lanzador“ – pasirodys tik 2028 m.
Vis dėlto automobilių gamintojas pertvarko tiekimo grandinę ir gamybą, kad iki 2030 m. „Lamborghini“ būtų gaminamas su 40 proc. mažesniu anglies dioksido išmetimu nei dabar, sakė Winkelmannas.
Kai kalbama apie sintetinius degalus, prekės ženklas naudojasi „Porsche“, kito prabangių automobilių gamintojo, priklausančio patronuojančios „Volkwagen Group“ grupei, įdirbiu.
Daugiau dėmesio elektroniniams degalams gali būti skiriama po dvejų metų, kai Europos Sąjunga peržiūrės savo planą iki 2035 m. faktiškai uždrausti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimą.
Winkelmannas sakė: „Galbūt atsiras galimybė, jei situacija pasikeis.“