2023 m. tai buvo labiausiai perkamas automobilis Europoje. 2025 m. „Tesla“ vėl varžysis dėl šio titulo, ir tikimasi, kad atnaujinta „Model Y“ versija – „Juniper“ – bus raktas į jos sėkmę. Ilgai lauktas naujasis modelis pristatytas pirmosiose nuotraukose.
„Tesla Model Y“, kaip ir praėjusių metų „Model 3“, buvo atnaujintas. Tačiau gamintojas nusprendė pompastiškai neskelbti apie automobilio pristatymą. Vietoj to Elono Musko bendrovė atnaujintą modelį pristatė tyliai. Ir štai automobilis (kodiniu pavadinimu „Model Y Juniper“) pagaliau pasirodė Kinijos rinkai skirtoje „Tesla“ vartotojų interneto svetainėje. Kokie pakeitimai buvo padaryti automobilyje?
Kaip atrodo naujasis „Tesla Model Y“?
Kalbant apie stilių, jau iš pirmo žvilgsnio galėsime atskirti „Tesla Model Y“ prieš ir po atnaujinimo. Priekyje – nauji, siauresni ir aštresnio piešinio priekiniai žibintai, kuriuos jungia per visą automobilio plotį einanti šviesos juosta. Galinėje dalyje taip pat atsirado naujas šviesos parašas, čia žibintus taip pat jungia šviesos juosta. Inžinieriai taip pat pakeitė buferius.
„Tesla Model Y“ interjeras po atnaujinimo
Viduje klientai gali tikėtis ventiliuojamų priekinių sėdynių ir pakeisto dizaino vairo. Pirmoje eilėje sėdintys keleiviai galės naudotis 15,4 colių jutikliniu ekranu, kuris, pasak gamintojo, turėtų pasižymėti geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis. Tuo tarpu gale keleiviai galės naudotis 8 colių ekranu. Juo jie galės valdyti oro kondicionierių arba žiūrėti filmus. Iš Kinijos „Tesla“ interneto svetainėje pateiktos informacijos taip pat galime sužinoti, kad inžinieriai pagerino salono garso izoliaciją.
Kokią jėgainę turės naujasis „Tesla Model Y“?
Gamintojo svetainėje galima perskaityti, kad pakeitimai buvo padaryti siekiant kuo didesnio efektyvumo ir „efektyviau išnaudoti kiekvieną elektros energijos kilovatvalandę“. Kinijos rinkai skirtas atnaujintas „Model Y“ turės keturių varančiųjų ratų pavarą ir iki 100 km/val. įsibėgės per 4,3 sekundės. Automobilis bus komplektuojamas su 19 ir 20 colių ratlankiais. Tikimasi, kad pirmosios versijos nuvažiuojamas atstumas sieks 719 km, o antrosios – 662 km. Tačiau verta pažymėti, kad šie skaičiavimai atlikti pagal CLTC, o ne pagal europietišką WLTP. Tai savo ruožtu reiškia, kad Europos rinkai skirti duomenys (kurie dar nepaskelbti) skirsis nuo Vidurio Karalystei skirtų duomenų.