Pasak už projektą atsakingų inžinierių, naujasis elektrinis „Mercedes CLA“ gali nuvažiuoti 1270 km vos du kartus sustojęs 10 minučių įkrovimui. Šį pasiekimą leidžia pasiekti didžiulė 85 kWh baterija ir naujausios MMA platformos naujausia 800 V elektros architektūra bei itin greitas įkrovimo greitis; „Mercedes“ teigia, kad automobilis gali „per 10 minučių pasikrauti ant 300 km“.
Neseniai „Mercedes“ atskleidė, kad bandymų sąlygomis Nardo technikos centre Pietų Italijoje per 24 valandas CLA iš viso nuvažiavo 3715 kilometrų. CLA elektrinės pavaros sistemos vyresnysis vadybininkas Timo Stegmaieris pasakojo, kad automobilis buvo įkrautas „40 kartų, o kiekviena įkrovimo pertrauka truko 10 minučių“.
Žinome, kad aukščiausios specifikacijos CLA su pilnu akumuliatoriumi nuvažiuos iki 749 kilometrų. Stegmaieris neatskleidė automobilio įkrovimo kreivės ar siektino maksimalaus įkrovimo greičio, tačiau teigė, kad rekordinio važiavimo metu inžinieriai „naudojo įprastą įkrovimo stotelę“ ir „reguliariai matavo 320 kW“ – tai atitinka gerokai brangesnio „Porsche Taycan“ žadamus rodiklius.
„Akivaizdu, kad maksimalus 320 kW galingumas nebus išlaikytas“, – sakė jis. „Negalime kalbėti apie tai, kiek laiko turėsite ar kaip atrodys kreivė, tačiau tai labai svarbus ir įdomus KPI klientui.“
Naujasis CLA bus visiškai atskleistas pavasarį. Neseniai „Mercedes“ paskelbė, kad dėl kelių degalų MMA platformos CLA bus siūlomas ir su hibridine jėgaine; šis modelis rinkai bus pristatytas 2026 m.
Po keturių durų modelio pasirodys naujas „Mercedes CLA Shooting Brake“, taip pat GLA ir GLB bei jų elektriniai atitikmenys EQA ir EQB.
Tačiau, kaip pranešėme anksčiau šiais metais, būsimieji „Mercedes“ elektromobiliai nenaudos gamintojo EQ ženklo – bent jau ne įprastine prasme. Todėl labiau tikėtina, kad kita elektromobilių karta bus žymima, pavyzdžiui, „GLA su EQ technologija“, o EQA (ir EQB) po vienos kartos liks istorijos užribyje.